bas

snitch

°⧭°
Ach zal best al veel over gezegd zijn, maar zoveel draden hangen hier nu ook weer niet: ik gebruik op dit moment Pulsation, XILS3 plus Micromoon voor het (sub)laag, maar zou graag wat opties toevoegen. Ik hoor Massive veel genoemd, Predator, zelfs Albino, en de recente Ohmforce dingen. Ja met de plugins die ik al heb is een eind te komen, maar ik ben nieuwsgierig wat jullie favorieten zijn ?

Thanks, had hem al eens voorbij zien komen, ga de demo checken.

Ach zal best al veel over gezegd zijn, maar zoveel draden hangen hier nu ook weer niet: ik gebruik op dit moment Pulsation, XILS3 plus Micromoon voor het (sub)laag, maar zou graag wat opties toevoegen. Ik hoor Massive veel genoemd, Predator, zelfs Albino, en de recente Ohmforce dingen. Ja met de plugins die ik al heb is een eind te komen, maar ik ben nieuwsgierig wat jullie favorieten zijn ?

Euhm, Ohmforce heeft niet echt recente dingen in slechts 1 synth uitgebracht. Symptohm en die is ook al weer een tijdje uit.

Je kunt zeker bij Rob Papen gaan shoppen, Predator en SubBoomBass zijn zeker interessant. Massive is inderdaad een redelijke go-to synth voor bassen, veel DnB producers gebruiken deze.

Nu ja ik bedoelde inderdaad Symptohm, las vorig jaar over Melohman preset management, was in mijn hoofd 'dingen' geworden. Maakt ook niet uit.

Subboombass is zeker een optie, las ik ook eerder over.

Hee, die kende ik niet, ziet er zeer compleet en diep uit. Maar 150 euro is echt boven mijn budget op dit moment. maar ik ga zeker de demo meenemen!

Ik zie Massive hier op SF MP voor 75 euro, goede timing. Kijken of dat het wordt.

Back