Vraag aan MAC gebruikers

Synthurion

Ouwe rot
Ik zit hier met een probleem waar ik niet uit kom.

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om bijvoorbeeld banken in te laden bij Absynth of UVI Workstation

Gisteren heb ik bij camelaudio.com de Starscape Absynth Sounds collection gekocht en alles uitgevoerd zoals de manual beschreef, wanneer ik Absynth opstart in Studio 4 dan word deze wel weergegeven maar druk ik op de bank dan word deze niet ingeladen er gebeurt simpelweg niets.

Ik heb dit probleem ook met het inladen van de MOTU Ethno banken in de UVI Workstation.

Ik denk dus dat het gaat om een instelling op de MAC.

Kan iemand mij op weg helpen :)

wanneer ik Absynth opstart in Studio 4

wow antiek...

Mischien wel handig om meteen er bij te vermelden dat je nog OS 9 draait?
of gok ik fout?

Weet jammer genoeg niet zo meteen een oplossing voor je probleem.

Oplossing gevonden: ga van Snow Leopard weer terug naar Leopard en alles werkt weer, ja met een MAC kom je er wel :frons:

er is 1 en ander veranderd op audio gebied sinds snow leopard
dus op zich logisch..

raar dat de fabrikanten geen update hebben voor je..

De meest bizarre was MOTU, Ethno v1 werkt niet op Mac OS SL.

Uiteraard ben ik daar gaan klagen, ik heb verschillende andere software die even oud of ouder is dan MOTU's Ethno v1 en wel gewoon werkt, die brengen ook gewoon service updates uit.

Ik vroeg aan ze of er een update komt voor Mac OS SL maar dat deden ze niet,. reden onbekend maar aangezien Ethno v2 net op de markt is verschenen plus de daaraan verbonden upgrade voor Ethno v1 laat zich wel het een en ander raden..want die blijkt wel te werken op Mac OS SL.

Als troost krijgen de Ethno klanten van MOTU een link naar UVI Workstation wat misschien wel aardig is als tijdelijk alternatief maar natuurlijk nooit een permanent alternatief kan zijn de service van MOTU ondanks goed mail contact is gewoon een aanfluiting, naar mijn bescheiden mening kun je zoiets gewoon niet aan je klanten verkopen want zo goedkoop is die software van ze nou ook weer niet.

Back