Hoe vaak maak jij je studio schoon?

Hoe vaak maak jij je studio schoon?

• Iedere dag. Ik ben namenlijk mr. netjes

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 keer de week.

Stemmen: 12 29,3%
  • 1 keer per maand

Stemmen: 10 24,4%
  • 1 keer per seizoen

Stemmen: 11 26,8%
  • schoonmaken ? Kun je dat ook eten?

Stemmen: 8 19,5%
  • Anders nl:

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    41
Ik ga zeker 1 keer per week alles langs met een stofkwast. Als je je spul op een slaapkamer hebt staan, wordt het gewoon veel sneller stoffig volgens mij. Ik gooi er daarom ook sinds kort ook maar doeken overheen. Dat scheelt al een hele hoop.

1* per week. meestal ruim ik dan heel mijn kamer op. mijn studio = slaapkamer. kheb vloerbedekking, en dat merk je met stof dat het aantrek. echt grote beurten, zoals computers open slopen om uit te stoffen doe ik nie zo heel vaak, alleen als t echt nodig is

Ik haal toch elke week even de stofdoek door het kamertje en een dweil over de vloer. Zeker met 2 katten is het iets dat ik moet bijhouden ondaks het feit dat dit een "restricted area" voor ze is (niet dat dat ook maar enige indruk maakt).
Wel aan te raden vind ik de stofhozen die ik over elk apparaat heb liggen.

groet

Tom

Re: Hoe vaak maak jij je studio schoon?

Origineel geplaatst door Slipperman
Op ideetje van bambam studio. Hoevaak maak je je studio schoon. Ik zelf 1 keer in de week. De zondag namenlijk :D

Schandelijk... Zondag is een algemene rustdag :(

Ik maak 1 x per week schoon btw.

Misschien dat er wat stof en vuil vanaf waait tijdens het vervoer, maar buiten dat maak ik nooit schoon. :)
Ik ben nogal :gaap: lui namelijk.

Origineel geplaatst door sensoryoverload
Ik ben nogal :gaap: lui namelijk.

ik ook.
ik maak alleen schoon als ik geen inspiratie heb, en zelfs dan niet altijd.
ik ben toch geen vrouw?

1 keer in de vier maanden hoop ik toch wel te halen.

Daarnaast heb ik nog een moeder, die regelmatig even komt vertellen wat een puinhoop ze het weer vind, en dat ze nog nooit in de leven zoveel draden heeft gezien, die er zo drastisch ingewikkeld bij liggen, blablabla enz. enz.

Maargoed, het is een goede stimulans, want als alles schoon is, denk je weer van "tja, toch wel netjes zo eigenlijk"

En dan de volgende dag, is het weer een pest bende (voor iedereen een raadsel hoe dat zo snel kan gaan)

:)

Schoonmaken ??? Gewoon nooit !!
Mijn hok (waar ik ook nog es slaap) ziet eruit alsof het complete amerikaanse leger erdoorheen
getrokken is op weg naar de golf.......

Ik heb muh studio ook in mn slaapkamer..

Ik stof alles af op het moment dat ik stof zie liggen op mn spullen als de zon naar binnen schijnt...

Het grootste gedeelte zit in een rack nu en ik heb maar 1 toetsenbord met mengtafel, dus dat stofzuig/natte lap ik om de zoveel tijd...

Als het laagje stof op de gear dikker dan 1 cm = dan heb ik meestal zoiets van hmm toch maar eens de stofzuiger erdoor.
Enne 1 a 2 keer per jaar haal ik mun mixer, computers en alle apperatuur met ventilators erin uit elkaar om die schoon te maken. Want je wil niet weten hoe die er na een jaar stofhappen eruit zien.

1 cm laag stof?? Hahahaha.., bedoel je niet 1 mm??

Hmm ik heb gelukkig niets met een ventilator in mn slaapstudio....:D

Origineel geplaatst door Slipperman
laat het haar maar niet horen >:|

Idd, dan wordt ik een dakloze straatmuzikant....dus eh....mondje dicht guys!!

Origineel geplaatst door Joozt
Daarnaast heb ik nog een moeder, die regelmatig even komt vertellen wat een puinhoop ze het weer vind, en dat ze nog nooit in de leven zoveel draden heeft gezien, die er zo drastisch ingewikkeld bij liggen, blablabla enz. enz.
:)

Gewoon een paar knikkers op de trap leggen, vraag murphi maar, werkt meestal ... ;-)

Back