Hoe vaak maak jij je studio schoon?

Hoe vaak maak jij je studio schoon?

• Iedere dag. Ik ben namenlijk mr. netjes

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 keer de week.

Stemmen: 12 29,3%
  • 1 keer per maand

Stemmen: 10 24,4%
  • 1 keer per seizoen

Stemmen: 11 26,8%
  • schoonmaken ? Kun je dat ook eten?

Stemmen: 8 19,5%
  • Anders nl:

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    41
Origineel geplaatst door Construkt
Als het laagje stof op de gear dikker dan 1 cm = dan heb ik meestal zoiets van hmm toch maar eens de stofzuiger erdoor.
Enne 1 a 2 keer per jaar haal ik mun mixer, computers en alle apperatuur met ventilators erin uit elkaar om die schoon te maken. Want je wil niet weten hoe die er na een jaar stofhappen eruit zien.

met een stoflaag van 1 cm dik begin ik toch meer te denken aan een voedselketen ipv stofhappen :-)

sorry van het commentaar, maar het is bijna 5 uur en dan kunnen we wer naar huis, zie het maar als maandagochtend fever ;-) (niet schieten)

Ik maak zelf nooit mijn hoekie schoon, heb 2 katten (euh, 3 met vriendin meegerekend) en kom na mijn werk meestal in een schoon huisje thuis ;-) en zo zou het vaker moeten gaan met iedereen.

Is er nu niet zo'n reclamecampagne bezig om alle luie (voornamelijk) mannen aan te sporen om ook maar eens wat te gaan doen in het huishouden? En dus niet de taakverdeling 'voeten om hoog houden' vs 'stofzuigen'.

Goed voornemen:
Schoonmaakster (m/v) gezocht.

SCHOONmaken??

SCHOONmaken??

Ach, zo MIN mogelijk.. 'k Heb een aparte studio(kamer) en dek alles redelijk goed af na 't gebruik. Verder heb ik bijna nooit zo'n schoonmaak-bui... Heel af & toe als ik TOCH al bezig ben in de studio met dingen (weer) ophangen, e.d. gaat er wel gelijk een stofzuiger/-doek doorheen..
Ach ja, zoals zoveel zou ik dat vaker moeten doen..;)

Ik maak m'n kamer misschien 1 keer per jaar schoon. Ben niet allergisch voor stof. Er staat veelste veel troep om het vaker te doen. Over m'n apperatuur heb ik wel doeken liggen. (van dat bubbeltjes verpakkingsmatriaal).

Origineel geplaatst door bambamstudio
die mag niet in mijn studio komen, niet om schoon te maken dan......

Ook niet om te zuigen??

Origineel geplaatst door Bahamut
wow, elke dag door een hele ploeg schoonmaaktantes? ;)

Ja maareeh, die gaan echt NIET met de stofzuiger over de SSL en multitracks heen!!>:|

Ik maak wel elke week ff schoon, maar er is geen vaste dag voor ofzo... maar het begint me meestal wel te irriteren als er stof op m'n keyboards en mengpaneel zit... en ook ik heb een moeder die het leuk vind om me er op te wijzen wat een puinhoop het is :D

Back