Welke Synth moet ik kopen?

lennaerttol

Ingeburgerd
Ik zoek een synth. Het liefst ongeveer €600, maar als het een mooi ding is kan ik er €900 aan uitgeven. Wat ik zoek is gewone geluiden (piano, e-piano, orgel enz.), maar ook andere geluiden (zoals de geluiden die muse gebruiken bijvoorbeeld). Weten jullie nog een paar mooie synths in die prijsklasse? (echt niet duurder dan €900)

Alvast bedankt,
Lennaert

rhodes chroma polaris? staat er 1 op marktplaats, kan je voor 800 eetjes ophalen.
Investerinkje! ;)

Wat zou ik graag een Chroma Polaris willen!!! :)

Als je pianogeluiden enz zoekt, zoek je geen synth maar een keyboard...
Zoek daarmee eens op marktplaats.nl. Zit vast wel iets voor je bij.

Keyboard ?? Volgens mij heet zoiets een "Workstation" of een "Stagepiano" :frons: beetje zoute adviezen

Een keyboard is voor beginnende spelers met daarin alleen 'vastgebakken' geluiden die zo goed als niet te editten zijn.. de Casio's inderdaad, cheesy.

Ik zou zoeken in de hoek van : Yamaha (S-series) / Kurzweil (K2500 / K2000) / Roland (Motif's / Fantom) / Korg (Triton's : bijv. de Triton Studio)

Het zou kunnen betekenen dat je nog iets moet doorsparen (de Yamaha's zijn bijv. prijzig), maar een 2e hands Triton of Kurzweil is te doen.. als het je daar niet mee lukt, forget it zou ik dan zeggen :)

Ik begrijp alleen het stukje "liefst 600,-" niet.. alsof je perse met geld wilt smijten. Toevallig is dat wel een beetje de prijs waar vanaf het leuk begint te worden..

Motif ES ofzo? Geen idee wat die tweedehands doen nu, maar dat zou moeten werken.

Roland JV serie heeft naar mijn idee alle geluiden die je zelf ilt.
dus een jv 1080 of 2080 of 3080.

midikeyboardje erbij, en gaan met die banaan!

inderdaad, JV-1080 + midi keyboard is een hele goedkope en effectieve oplossing

Back