Sound Academy Hilversum

FuzzyStone

Stamgast
Ik zag laatst op de site van de Sound Academy Hilversum dat zij een opleiding studiotechniek/producer verzorgen.
Leek mij wel interressant (niet dat ik de illusie heb dat je daarmee meteen garantie heb op een coole job, trouwens die heb ik al, maar meer ter vergaring van meer kennis.)
Zijn er mensen die hier meer van weten (uit eigen ervaring of van horen zeggen)??
Ik hoor t graag.......

Ik heb er gezeten : Dit is nu eens een voorbeeld van mensen kloten die opleiding, echt bocht! Zo kan ik ondertussen ook les geven. Je krijgt er een zéér beperkte opleiding, eigenlijk gaat het enkel om wat mixen met een protools systeem. Voor het geld dat die opleiding kost kan je echt beter apparatuur kopen of iemand hier op het forum vragen om wat dingen uit te leggen. Zeker NIET doen!!

MMmmmmm oke, dat is klare taal........Voelde ik aanvankelijk enig enthousiastme, dan is dat bij deze als sneeuw voor de zon verdwenen.
Waarschijnlijk dan toch maar verder met zelfstudie, want van andere opleidingsinstituten hoor ik niet veel anders.

Thanks voor reaktie, Toon!

Back