1 April 2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
808 909 MP
advertentie van "henk" <dizzy@kabelfoon.nl>

.. alreeds verwijderd

Laatst gewijzigd:
Niks gevonden. Deze jongen is nog geen 15 minuten na de klokslag van twaalf genept met een nagemaakte bekeuring van het cjib met 183 geklokte kilometers vlakbij Venlo. Dik 450 euro en ik hapte als een goudvis die in een week geen voer heeft gehad :( :( :(
Ik neem nooit en te nimmer meer kleine broers mee naar de Musikmesse in Frankfurt, want bijdehandte mannetjes hebben een geheugen van een olifant. :(

Ik haat 1 april! Deze dag moeten ze van de kalender schrappen :(

183? Mag je van geluk spreken dat je je rijbewijs nog niet kwijt bent.

Enne, ik vrees dat mijn bekeuring nog moet komen. :(
(Het onweerde niet die dag dus.....)

Trouwens vandaag nog geen een 1 april grap meegemaakt verder dan deze op het forum.

Saaie bedoening hoor.

Origineel geplaatst door fuse
183? Mag je van geluk spreken dat je je rijbewijs nog niet kwijt bent.

Tja Fuse... 1 april grap van die lieve kleine broer. Maar idd, mag blij zijn dat ik niet echt geflitst ben (grootste domper zou zijn dat deze grap een grap blijkt te zijn en ik alsnog het haasje ben).

Enige wat ik gevonden heb is een mop... Vond m btw wel steengoed:

2 Kikkers komen mekaar tegen op 1 april. Zegt de 1 tegen de ander:
"Hé joh, je veter zit los!!"
Die andere kikker bukt zich om te kijken, waarop de eerste kikker hem keihard van achteren neemt!!
Die eerste kikker schrikt zich dood en schreeuwt: "Wat doe je in godsnaam?!?!?"

Zegt de ander: "1 april, kikker in je bil!!"

Hmm.. kan aan mij liggen, had m nog niet eerder gehoord, maar ik had de tranen in mn ogen staan van t lachen toen ik m hoorde

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Een kikker heeft toch helemaal geen schoenen man! 8o)

Dit heeft wel niets met synths te maken, maar ik hoop ook zeker dat dit ook geen 1 april grap is, maar ik vrees het ergste...

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=m1501

Opel gaat retro met de Manta

manta1.jpg

Volkswagen heeft zijn nieuwe Beetle, Ford zijn moderne Thunderbird. Nu gaat ook Opel op de retro-toer: de Manta komt terug in een modern jasje.​

Origineel geplaatst door fuse
Trouwens vandaag nog geen een 1 april grap meegemaakt verder dan deze op het forum.

Saaie bedoening hoor.

Inderdaad, er viel niet veel leuks te rapen, veel meer dan een photoshop-aktie kwam ik niet tegen.

Dit zou een nieuw Korg arranger keyboard moeten worden, opvolger van de PA-80

korg.jpg

Haha, de echt sjonnie en anita racebak. Dat waren nog echte opels. Achterwielaandrijving voor echt scheurplezier :D
Vandaag de dag is Opel meer het merk auto voor paps en mams, 3 kinderen en Frans Bauer uit de boxen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back