one_b
Ouwe rot
ofStap 1: Koop AudioHijack van Rogue Amoeba
Stap 2: Open YouTube en duik in de obscure vinyl rips die daar talloze malen zijn ge-upload
Stap 3: Neem het op met AudioHijack en gooi het in je DAW of sampler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ofStap 1: Koop AudioHijack van Rogue Amoeba
Stap 2: Open YouTube en duik in de obscure vinyl rips die daar talloze malen zijn ge-upload
Stap 3: Neem het op met AudioHijack en gooi het in je DAW of sampler.
Oh dat ziet er wel heel mooi uit, maar ook beetje overspecced met redundante geluidskaarten aan boord. Maar ik hou hem in de gaten. Ik zie 329 laagste prijs, da's wel iets meer dan ik eigenlijk uit wil geven, maar niet onoverkomelijk op zich. Als ik daardoor geen gezeik heb met slijtage/leeftijdskuren van een oud model is dat het misschien wel waard ook.Of als je niet in het "misschien wel veel verrotte onderdeeltjes"-moeras getrokken wil worden:
een Pioneer DJ PLX-500; met een mooie punt; heel tevreden
Leuk ding en nette prijs, je ziet wel dat een draaitafel aan het eind van z'n ontwikkeling is want op een usb aansluiting na is het precies hetzelfde als 50 jaar terug.een Pioneer DJ PLX-500; met een mooie punt; heel tevreden
Ja, ik heb geen zin in gezeik ook met oude electronica vol bewegende onderdelen. Voor je het weet heb je er een project bij. Ik wil gewoon inpluggen en gaan.Ik bedacht me net dat sommige oude Technics modellen zwakke punten hadden die je eerst evzn moet googlen.