Synthurion
Ouwe rot
Hoe maken jullie de sphere die deze clip domineert en welke synth leent zich daar het beste voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat is een sphere
En eet paddestoelen

Een prachtige uitkomst kwam gisteren letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen, ik kreeg namelijk mail van Camelaudio die nieuwe banken hebben uitgebracht voor de Alchemy en deze zijn werkelijk een perfect antwoord op de bewuste sphere die ik iedereen ook kan aanraden die muziek maakt in deze hoek.
Verder ga ik al jullie tips na!
Hey die kende ik nog niet nee, goeie tip!![]()

Ik vroeg me af die bundle is dat Escape Velocity een en twee?
Is ook geen officiële Camel Audio sound set. Naar aanleiding van deze sound set ben ik wel gevraagd door CA om voor hen presets te maken![]()
Geweldig! zijn ook zeer toffe mensen van Camelaudio![]()
. Vragen van gebruikers werden door support gewoon beantwoord.Zojuist gekocht !![]()
Mocht je vragen er over hebben, dan kun je me gewoon mailen.Ik kreeg al een mail daarover binnen.Mocht je vragen er over hebben, dan kun je me gewoon mailen.
Ik heb je site meteen even gebookmarkt !
Wow, da wordt minimaal 2 a 3 per dag. Als je alleen door de weeks werkt zijn dat er 4 per dag. Succes.Ok. Voorlopig breng ik geen eigen sound set voor Alchemy meer uit omdat ik druk bezig ben voor Camel Audio wat te maken. Dat heeft prioriteit omdat ik binnen nu en 1 maand 75 presets moet afleveren.
Eigenlijk zou elke willekeurige rompler dit moeten kunnen, als t'ie maar een goed FX deel heeft. Of gewoon een goede externe multiFX pakken. De geluiden heb je zo 123 met een JD-990 gemaakt.Hoe maken jullie de sphere die deze clip domineert en welke synth leent zich daar het beste voor?