Origineel geplaatst door senso
Volledig mee eens. En niet de eerste keer dat platvloers commentaar het enige schijnt te zijn dat een stelletje onvolwassen pubers hier kunnen produceren.
Ik ben lang niet meer zo vaak als vroeger op dit forum. Komt ook omdat ik weinig zin heb om me elke keer weer aan dit soort jaloerse vuilspuiterij te ergeren.
Als de heren vinden dat dit een leuke manier is om de avond door te brengen, dan ga je je gang maar. Maar met een synthforum heeft dit al lang niets meer te maken. Ik haak af.
Ik zelf haak niet af, daar ben ik te verslaafd aan dit forum voor, maar ik stoor me ook vreselijk aan platvloersheid.
Niet alleen op dit forum trouwens, maar in het normale leven kan ik ook slecht tegen vrouwonvriendelijk gedrag.
Maar niet alleen dat, ik stoor me aan elke vorm van wangedrag, uitbuiting, gorigheden, vandalisme en weet ik het wat nog meer.
Helaas kan je er niet veel aan doen, behalve kenbaar maken dat je er niet op zit te wachten en uitleggen waarom niet.
Dus waarom niet : in dit geval, je beledigt mensen met platvloerse opmerkingen, en dat is niet netjes.
En je beledigt niet alleen Cikira, je beledigt ook een hoop vrouwen door dergelijke taal uit te slaan, en je beledigt ook mij omdat je mijn soort belachelijk maakt.
Het is niet dat ik de humor er niet van in kan zien, maar men gaat nog al eens 'te ver'.