dj invizible
Een blikje
Hallo!
Het was weer veel te lang geleden dat ik iets gemaakt had, daarom heb ik direct 2 tracks achter elkaar gemaakt
Het zijn geen "afgewerkte" tracks, ik heb gewoon record geduwd en wat gespeeld zonder voorbereiding
Dus het is verre van perfect..
Ik zou de tracks binnenkort eens deftig opnemen en er nog wat (lees serieus) aan sleutelen. (Er is niet echt een hoogtepunt in de track dus om te beginnen zou ik er een hoogtepunt in steken en als ik iemand vind dat wil komen zingen, nog wat zang bij zetten..)
Heeft iemand nog ideeën of suggesties wat weg moet of wat erbij moet?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
oja..alles is met analoge gear (of VA) gemaakt dus geen computer of dergelijke..
linkjes:
Track: Luminanze
Track: Rezonanze
Het was weer veel te lang geleden dat ik iets gemaakt had, daarom heb ik direct 2 tracks achter elkaar gemaakt

Het zijn geen "afgewerkte" tracks, ik heb gewoon record geduwd en wat gespeeld zonder voorbereiding
Dus het is verre van perfect..Ik zou de tracks binnenkort eens deftig opnemen en er nog wat (lees serieus) aan sleutelen. (Er is niet echt een hoogtepunt in de track dus om te beginnen zou ik er een hoogtepunt in steken en als ik iemand vind dat wil komen zingen, nog wat zang bij zetten..)
Heeft iemand nog ideeën of suggesties wat weg moet of wat erbij moet?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
oja..alles is met analoge gear (of VA) gemaakt dus geen computer of dergelijke..
linkjes:
Track: Luminanze
Track: Rezonanze
Laatst gewijzigd: