Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mag ik nu nog niet eens meer zeggen dat ik Smackos mis? En worden mijn posts zonder verdere notificatie verwijderd? Gaat beetje ver, he?

:frons:

ja, je moet alles leuk vinden dat weet je toch
en ja ik mis Smacks ook...

9c97cea2e2ba20e7800603765d9a0fd1.jpeg

"ik mis jullie niet"

hehehe
Wat is het toch een schatje hè? Met die ree(t)bruine ogen van em!
Hmmm zijn ze wel bruin? Ik begin te twijfelen!
Trouwens... Brad steelt eigenlijk Smack's titel van kaaskoning... :mega:

:D
nee doe maar niet, je kan die tijd veel beter steken in een kaasnummer... (kutnummer mag ook trouwens)

6, Kut nummers maak ik al.. Althans, ik denk het :D

Hoe staat 't trouwens met de Juno 60?? Je maakt mij niet wijs dat dit altijd zo lang duurt..

Je hebt PM!

Laatst gewijzigd:
Ja,.. en JOZO,.. ook zo lekker offtopic! 8o)

Wat was t topic ook weer trouwens?

Ah ja,.. TS ging een daw kiezen en dat zich meester maken,..
Hoe staat t daarmee Bradski?
Al een audiotrack opgenomen en wat midi gequantized?

Mijn daw heb ik al, dat is Reason 4.0
Zit alleen nog steeds zonder midi kabels.

Mijn daw heb ik al, dat is Reason 4.0
Zit alleen nog steeds zonder midi kabels.

:?:?:?:?:?:stupid:stupid:stupid

The Brad strikes again!!!

Echt,.. jij bent echt ongelooflijk joh,..
REASON NEEMT GEEN AUDIO OP EN STUURT GEEN MIDI UIT!!!

Download reaper of regel een cubase of een ableton ofzo,..

Echt,.. niet normaal hoe jij t steeds weer weet te doen!

Bizarrrrrrr!!!

Ik snap dat midi geen audio opneemt!.
Maar ik wil het volgende doen:

De gequantizede midi sporen kan je in reason wegschrijven als Audio.
Dat audio bestandje gooi ik dan in Cool Edit.

Dan zorg ik dat ik de Juno-60/Dx-7/Whatever hier heb staan, en dan neem ik de melodie of een pad op over het gequantizede heen...

Zodat het toch 1 goed geheel blijft, en ik toch de sounds heb van de Juno-60 of dergelijke waar ik ze nodig heb...

Want zeg nou zelf, hoe fijn het ook is om stukken muziek gequantized te hebben, een lekkere pad/filtersweep van de Juno-60 misstaat nooit!

Want zeg nou zelf, hoe fijn het ook is om stukken muziek gequantized te hebben, een lekkere pad/filtersweep van de Juno-60 misstaat nooit!

BRADLEY STRIKES BACK! }:| :dubbel:

Zodat het toch 1 goed geheel blijft, en ik toch de sounds heb van de Juno-60 of dergelijke waar ik ze nodig heb...

wil je persé alles live inspelen en multi tracken?

De gequantizede midi sporen kan je in reason wegschrijven als Audio.
Huh... hoe gaat dat dan in zijn werk? Volgens mij pakt hij dan als output de geluiden van je geluidskaart of zo, geen wonder dat er slechts nagelkaas overblijft.

Je kan je gemaakte song wegschrijven als mp3... weet ook niet hoe dat in zijn werking gaat, maar het kan :D

BRADLEY STRIKES BACK! }:| :dubbel:

wil je persé alles live inspelen en multi tracken?

Dat niet zo zeer, als ik bepaalde stukken waar het echt nodig is met midi inspeel en quantize, en alleen de melodie en een padje live inspeel in cool edit, is het al een heel stuk prettiger om te luisteren heb ik het idee.

Alle DAW's kunnen dat.

En wat betreft mijn opmerking met de Google Maps kaart eerder. Misschien is het een idee voor jullie om eens samen een dagje te gaan puzzelen met synths en opnemen en dat soort dingen.

Reaper:

Audio
REAPER's no-compromises 64-bit audio engine and 64-bit end-to-end signal path offer the maximum in resolution and headroom. Unlimited track counts, total routing freedom, draggable sends, beat-based audio templates, sidechain support for any plugin - REAPER gives you both power and flexibility.
MIDI
REAPER doesn't discriminate against MIDI. You can freely mix audio and MIDI routing, even within a single track. REAPER's parameter modulation allows you to creatively sidechain midi and audio: drive your synth's cutoff filter with an audio signal, or create midi triggers with an audio gate. You can even script your own JS MIDI processing plug-ins and customized game controller-to-MIDI support!

@ Unic: waar heb jij het nou weer over???

Hoe je eenvoudig met een softsynth, dus via midi, en dus ook audio, opneemt...en dan ook nog kunnen quantisizen:)
En dat met de juiste DAW, en dat is dus niet reason...

etc etc:) Want heb duidelijk het idee dat als je teveel en te ingewikkeld uitlegt, het niet helemaal meer aankomt:) En zien doet begrijpen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back