Calculator Operator
Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Je had gewoon een goed idee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stel, Paul McCartney neemt een van mijn songs over... en vraagt of jij er over wilt zingen, dan doe je dat niet, omdat de nummers goedkoop klinken.....

die 20 pagina's zijn niet te danken aan brad (qua posten) maar aan ginds en gene...3) Mijn commentaar slaat nergens op inderdaad. Je bent zeker productiever dan ik, maar een snippertje of twee per dag maken zonder enige moeite kan iedereen doen. Noem dit maar muziek, je trekt 15 fans op een internet forum en vult zo ongeveer 20 pagina's met allerlei nonsense, inclusief de mijne (zoals je mij duidelijk zegt).![]()
arrogant? volgens mij bedoelde hij dat gewoon als voorbeeld...

( Vond je best aardig zingen bytheway).
Heb gisternacht een nummertje opgenomen waarbij ik mijn Casio keyboardje gebruik voor de bas en de melodie, en voor de akkoorden mijn gitaar(tje)..
Ik probeerde in het intro wat te soleren, maar als je net 1,5 maand speelt, en je het jezelf leert dan snap je...... dat het FAALT!
ja nee, dat WAS hetde title is nu "Tyros TRIES it all"
![]()
1) De dag dat de koeien zouden vliegen kan gebeuren dat Paul McCartney je tracks overneemt,
Tyros, je hebt nu een gitaar die korte noten speelt en daarbij een casio waarop je korte noten speelt. Op zich niks mis mee, maar op die manier zit je altijd dicht bij een kale plingelplangelsound = kaas*. Probeer nu eens (met de DX7bv, maar met die casio moet dat ook lukken) wat lange noten of akkoorden eronder te zetten, als pad, koor of strings ofzo. Dan heb je een derde laag én langer aangehouden noten in één klap toegevoegd, wat het geheel hopelijk interessanter maakt.
Dat geeft je meteen de gelegenheid om je Knockin' cover opnieuw op te nemen, waarbij je dus probeert om hem beter dan versie 1 te maken.
Eens zien waar dat toe leidt! De basis is er, maar je "moet" inderdaad jezelf wat meer verplichten om beter dan versie 1 te willen doen. Perfect tot in de puntjes moet niet meteen je eerste streefdoel zijn hoor, maar probeer jezelf altijd wat te verbeteren als je vooruit wil gaan.
*ik wil hiermee niet zeggen dat alle muziek met weinig sporen en voornamelijk korte noten kaas is. Alleen dat het het risico vergroot. Enkel korte noten kan gerust een prachtig resultaat geven, maar dat is een kunst op zich. Je moet dan heel goed bezig zijn met op elkaar afgestemde timbres, (contra)melodieën etc. Er zijn gelukkig talloze voorbeelden waarin dit wél tot een goed resultaat heeft geleid.
Tyros, je hebt nu een gitaar die korte noten speelt en daarbij een casio waarop je korte noten speelt. Op zich niks mis mee, maar op die manier zit je altijd dicht bij een kale plingelplangelsound = kaas*. Probeer nu eens (met de DX7bv, maar met die casio moet dat ook lukken) wat lange noten of akkoorden eronder te zetten, als pad, koor of strings ofzo. Dan heb je een derde laag én langer aangehouden noten in één klap toegevoegd, wat het geheel hopelijk interessanter maakt.