Calculator Operator
Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Ik heb een paar dagen niet meer naar deze thread gekeken, maar je gaat vooruit! Jammer dat je je synths gaat verkopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De DX-7 hou ik gewoon!
Ik wil een Tyros terug. Ik heb wil hem het liefst voor het einde van de zomervakantie wel weer in mijn bezit hebben(dus augustus/september).

"Ik wil een Tyros terug." Oh my god...

Daar gaat 'mijn' DX7!
nee hoor! de DX-7 gaat nog gewoon naar U toe!
Of iemand nou een Yamaha Tyros of Motif koopt...denk dat 75% van de Motif-gebruikers hem hebben voor de presets/Yamaha-Sound en de sample/sequence/edit mogelijkheden niet eens gebruiken. Dan kom je met een Tyros toch echt net zo ver...afhankelijk van welke Motif ben je soms dan zelfs beter af met een Tyros 1!
je kan beter die Juno-60 weg doen, hij word dan wel geprezen door sommigen in synthland maar
ik denk niet dat jij wat aan een juno-60 zult hebben als je nu al zegt dat de Tyros weer terug moet komen...
het is wel duidelijk dat je in eerste plaats iemand bent die gewoon lekker met kant en klare geluiden wil spelen,
en al die andere snufjes... en dat doe je ook goed op jouw'n manier...
zoals ik al een paar pagina's terug zei (het gaat snel in deze thread)
Van de hak op de tak (want nu komt de Tyros weer terug)
Paul
mwhoaa kweenie... je had eigenlijk beter na kunnen denken alvorens je een brakke synth kocht...Juno-60 hou ik gewoon!.
Daar heb ik te veel geld in gestoken om weg te doen snapje?