Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik weet het...

Ik denk dat ik alleen de MKS-20 en de DX-27s verkoop..

De DX-7 hou ik gewoon!

Ik wil een Tyros terug. Ik heb wil hem het liefst voor het einde van de zomervakantie wel weer in mijn bezit hebben(dus augustus/september).

"Ik wil een Tyros terug." Oh my god...

Niets mis met een tyros hoor,
Een top bak in arranger wereld

Ik heb zelf een afkookseltje de psr403, leuk ding en meteen het meest verwaarloosde apparaat uit mijn studio :o:

De DX-7 hou ik gewoon!

Ik wil een Tyros terug. Ik heb wil hem het liefst voor het einde van de zomervakantie wel weer in mijn bezit hebben(dus augustus/september).

Daar gaat 'mijn' DX7! :frons:

"Ik wil een Tyros terug." Oh my god...

Of iemand nou een Yamaha Tyros of Motif koopt...denk dat 75% van de Motif-gebruikers hem hebben voor de presets/Yamaha-Sound en de sample/sequence/edit mogelijkheden niet eens gebruiken. Dan kom je met een Tyros toch echt net zo ver...afhankelijk van welke Motif ben je soms dan zelfs beter af met een Tyros 1!

Ja maar kom op man. Dat hele verhaal dat eraan vooraf ging. Oke, hij klinkt vast prima maar nu begint het hele zaakje overnieuw.

zoals ik al een paar pagina's terug zei (het gaat snel in deze thread)

Van de hak op de tak (want nu komt de Tyros weer terug)

Paul

Ik wil de DX-7 opzich wel verkopen, maar het probleem is dat ik niet weet wat ik er nog voor terug kan krijgen!.

Als ik er minder dan 150 voor terug kan krijgen gaat hij niet weg.

En ik wil weer een Tyros omdat ik die arranger al heel lang wil, en omdat ik me daar gewoon het beste bij voelde.

Ik blijf sowieso bij Synths. maar een Tyros moet ik gewoon echt weer hebben, dat wordt op mijn werk ook gezegd, dat ze het dom vonden dat ik hem had weggedaan en ik hem zo snel mogelijk weer terug moet kopen van deez of geen:D

Daar gaat 'mijn' DX7! :frons:

nee hoor! de DX-7 gaat nog gewoon naar U toe!

Of iemand nou een Yamaha Tyros of Motif koopt...denk dat 75% van de Motif-gebruikers hem hebben voor de presets/Yamaha-Sound en de sample/sequence/edit mogelijkheden niet eens gebruiken. Dan kom je met een Tyros toch echt net zo ver...afhankelijk van welke Motif ben je soms dan zelfs beter af met een Tyros 1!

Ik maakte ook eigen sounds/styles/registratie`s met de Tyros.
Het was wel veel presets drukken, maar op de Tyros was ik ECHT productief!!

maar een Tyros komt er gewoon ECHT weer!!!!

je kan beter die Juno-60 weg doen, hij word dan wel geprezen door sommigen in synthland maar
ik denk niet dat jij wat aan een juno-60 zult hebben als je nu al zegt dat de Tyros weer terug moet komen...

het is wel duidelijk dat je in eerste plaats iemand bent die gewoon lekker met kant en klare geluiden wil spelen,
en al die andere snufjes... en dat doe je ook goed op jouw'n manier...

je kan beter die Juno-60 weg doen, hij word dan wel geprezen door sommigen in synthland maar
ik denk niet dat jij wat aan een juno-60 zult hebben als je nu al zegt dat de Tyros weer terug moet komen...

het is wel duidelijk dat je in eerste plaats iemand bent die gewoon lekker met kant en klare geluiden wil spelen,
en al die andere snufjes... en dat doe je ook goed op jouw'n manier...

Juno-60 hou ik gewoon!.
Daar heb ik te veel geld in gestoken om weg te doen snapje?

Ik ben een preset speler!.
De Tyros was mijn beste apparaat ooit, had 6 jaar gewacht om hem te kopen, toen had ik hem, en toen zei iedereeen.. het is 3x niks, en je moet hem weg doen!

En toen deed ik hem weg.

En nu vind ik het super jammer! dus er komt weer een Tyros!!!

De Synths gaan weg, omdat ik een Tyros wil!. Ik heb niks aan FM programming merk ik omdat het te moeilijk is voor me om mee te beginnen, en ik maak liever andere mensen blij met een goede synth, dan mezelf, want ik ben geen DX-7/DX-27s of andere moeilijke synth waard, omdat ik er geen tijd in steek!

zoals ik al een paar pagina's terug zei (het gaat snel in deze thread)

Van de hak op de tak (want nu komt de Tyros weer terug)

Paul

Mee eens. Maar hier, vragen om "focussen" is net hetzelfde als "peren aan een olm vragen" (zo zeggen wij in het Spaans).

Ik doe ook wat ik zelf wil meestal!.
Maar ik laat me ook veel beinvloeden door mensen, en dat is het kutte aan mijn persoonlijkheid!!!!

Maar de Tyros komt er HOE DAN OOK!!!.

DX-7 is verkocht aan Manu!

Juno-60 hou ik gewoon!.
Daar heb ik te veel geld in gestoken om weg te doen snapje?
mwhoaa kweenie... je had eigenlijk beter na kunnen denken alvorens je een brakke synth kocht...
goedkoop en behoorlijk kapot is altijd te duur... zo zie je maar weer...

Laatst gewijzigd:
Dat is absoluut zo, ik ben bang om 400euro kwijt te zijn voor de reparatie als niet meer.

Dan is de Juno-60 500euro!!, ik mag hopen dat ik hem dan kwijt raak(hoe wel hij dan van binnen en buiten volledig gereviseerd is.. mocht ik hem ooit weg doen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back