PabloDeMode
Spank!
Deze blijft briljant. Voordat "ze" ingedaald waren, kon ik "Der Hölle Rache" aanmerkelijk beter zingen dan FFJ![]()
Ik geloof het. Heb jij dat opgenomen? Ben namelijk benieuwd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze blijft briljant. Voordat "ze" ingedaald waren, kon ik "Der Hölle Rache" aanmerkelijk beter zingen dan FFJ![]()

pas op jongens...
=![]()
![]()
) en ik heb geen idee wie wie nou is in de voetbal wereld

ik heb even op je myspace geluisterd
en ik moet je eerlijk bekennen dat ik t echt niet zo mooi vind
ook die plumas vind ik vrij lelijk gezongen...
Deze draad heeft wel wat weg van de huiskamer van een gesloten inrichting............

2-0!!!!
*pakt vuvuzuela*..
![]()
LOL, ik hou me totaal niet bezig met voetbal.. ik kijk het nooit(Alleen op mijn werk als het moet) en ik heb geen idee wie wie nou is in de voetbal wereld
Dan vind ik synthesizeren(Musiceren) toch een stuk fijner![]()
Nee, gelukkig niet opgenomen (was ergens in '85, vermoedelijk)Ik geloof het. Heb jij dat opgenomen? Ben namelijk benieuwd.![]()

redelijk lekker wijf... voor mid 70's standards dan...Is Madonna? No! Is Kylie? No! Is Gaga? NOOO!!!
This is how everything started:
Raffaella Carra' - Rumore TVE 1975

Nee, gelukkig niet opgenomen (was ergens in '85, vermoedelijk)![]()

redelijk lekker wijf... voor mid 70's standards dan...
maar deze italiaanse was helemaal TE hot in silverland destijds?![]()
Zo.... ik heb eens wat lopen kloten met wat software op mijn werk, reason 4.0 FTW
Heb een leuke track gemaakt, al zeg ik het zelf, heb op mijn werk met de DX-7 wat lopen pielen als masterkeyboardje, en heb er een drumtrack van een Casio keyboardje over heen gegooid.
en nog wat kleine dingetjes met de casio.
Heb wat met opname instellingen lopen klooien, en volgens mij heb ik het nu te pakken!
Zoals ik van in het begin zei: je het het potentieel om véél beter te worden in muziek dan ik. OK, ik speel beter in de maat zonder hulpmiddelen en ik speel zonder transponeren, maar jij bent veel beter met impro's, keyboardtrucjes (riedeltjes) en tonaal gehoor. Alleen...zoals we allen ondervonden hebben kwam dat potentieel er absoluut niet uit. Als je met Reason bezig bent, vangt dat programma jouw beperkingen op en schiet het resultaat met zevenmijlslaarzen vooruit. Ook je arrangement is meteen véél beter. Je samenweven van verschillende thema's én verschillende lagen in dit nummer is zonder meer goed.
Ga zo door!Als je kwalitatief het niveau van deze track kan reproduceren in ander werk, dan stel ik voor dat je als volgende stap je gaat concentreren op de emoties/verhaal die je met een nummer wil overbrengen. Die hebben invloed op de opbouw (spanningsboog), arrangement en melodieën.

nu weten we het wel een keertje Bass...ik mis smackos e.d.
![]()

Idem, vooral die Depeche Mode cover (Just can't get enough), lijkt haast een parodie.ik heb even op je myspace geluisterd
en ik moet je eerlijk bekennen dat ik t echt niet zo mooi vind
ook die plumas vind ik vrij lelijk gezongen...

ik mis smackos e.d.
![]()

...die Depeche Mode cover (Just can't get enough), lijkt haast een parodie.
Maar Pablo, wel een goeie muzieksmaak![]()
Ik hoef niet het forum viral te spammen met mijn alle try-outs dat ik her en der op mijn computer heb staan.