Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een vriend van me dacht serieus dat dit een echt nummer was van Jean Michel jarre(en ook uitgevoerd door deze artiest)

En je speelt goed, erg goed, vind ik! goed gebruik van de registratiebanken(die gebruik je toch onder het display?)
Dank je, Bradley! Jouw versie klinkt ook goed, vooral na 0:45 (wat je zelf ook al zegt). Ik gebruik inderdaad de registratiebanken. Ik vind het alleen jammer dat je de DSP-effecten hoort omslaan als je tussen instrumenten wisselt (ik wisselde alleen tussen stijl-variatie en harmony- en dual modus). Ik snap al dat negatieve commentaar hier niet. Je speelt goed. Okee, het klinkt een beetje kaazig maar dat komt volgens mij door je gear. Of het is gewoon je stijl, niets mis mee. Ga zo door Bradley! :okdan:

Dank je, Bradley! Jouw versie klinkt ook goed, vooral na 0:45 (wat je zelf ook al zegt). Ik gebruik inderdaad de registratiebanken. Ik vind het alleen jammer dat je de DSP-effecten hoort omslaan als je tussen instrumenten wisselt (ik wisselde alleen tussen stijl-variatie en harmony- en dual modus). Ik snap al dat negatieve commentaar hier niet. Je speelt goed. Okee, het klinkt een beetje kaazig maar dat komt volgens mij door je gear. Of het is gewoon je stijl, niets mis mee. Ga zo door Bradley! :okdan:

Dat is mijn stijl, Ik probeer het wel beter te laten klinken, maar het blijft kazig.
Die Chronologie IV is opgenomen met een M3 van Korg, dus dat is verre van Kazig!

Dat is mijn stijl, Ik probeer het wel beter te laten klinken, maar het blijft kazig.
Die Chronologie IV is opgenomen met een M3 van Korg, dus dat is verre van Kazig!

Misschien moet je t ff door de korg kaaspad halen voor de extra belegen kaasio fx!
attachment.php

Ik heb het een paar keer zitten luisteren en het is wel iets minder kermis dan ik eerder zei, geen ruis, timming is ok. Maak het alleen ff wat minder kazig man!

Ik heb het een paar keer zitten luisteren en het is wel iets minder kermis dan ik eerder zei, geen ruis, timming is ok. Maak het alleen ff wat minder kazig man!

Ik wil het best minder kazig maken, maar nu komt toch de vraag:
HOE?!

Ik weet namelijk zelf niet echt wat ik verkeerd doe, ik speel de nummers in, gebruik sounds waarvan ik denk dat het er wel bij past, en thats all.

HOE?!

Ik weet namelijk zelf niet echt wat ik verkeerd doe, ik speel de nummers in, gebruik sounds waarvan ik denk dat het er wel bij past, en thats all.

Dat vind ik echt een hele goede vraag. ben benieuwd wat de experts hierop gaan antwoorden.

Ik ben gewoon erg benieuwd naar een wat meer uitgewerkt nummer van Brad.

Gogogo King Brad.

Maar hopelijk nu wel eens een keertje met een programma waarin je muziek kan programmeren... en als je dan ook wat echte synthgeluiden gebruikt, en GEEN KeYbOaRd.....TJONGE! wat zul je dan een positieve reacties krijgen zeg!!! Zelfs van de haatbaarden in deze draad:)

;)

HOE?!

tis voornamelijk dat je geluiden alleen uit een synthesizer haalt of een softsynth. En dan reverb gebruiken en delay... maar liefst wel in een muziekprogramma alles programeren.

succes verzekerd kerel!:)

HOE?!
/QUOTE]
zoals ik al eerder stelde: vraag een dubbelle nationaliteit aan, iets oosters , gekruid of wat vurig zuidamerikaans.
alle nederlanders hebben last van kazigheid.
daarnaast kun je natuurlijk ook eens met computer gaan werken in de trant van ezdrummer, en allerlei andere dedicated virtual instruments. ( virtualstringmachine, kontakt, etc etc ) en dan verder goed afmixen met dedicated effectplugins, en masteren.

Gewoon een goede sequencer/synths(Soft) en flink wat effecten

En de benodigde delen quantizen!!!
Althans, Ik denk dat het daar op neer komt toch?:P

HOE?!

Doe gewoon je ding dude!,.. voor alles is een markt,.. denk dat je een gouden toekomst wacht als cheesy gametune arrangeur in azie!

vurig zuidamerikaans.

Hallo!!!

Ik als vurig zuidamerikaans heb ook last van kazigheid... Bradley wilt gewoon aandacht, dat is alles. Hij moet gewoon stoppen met het plaatsen van intro-muziek-gekraakte-cover-clipjes.

Ben benieuwd naar een intiem Clapton-achtige hit

misschien moeten we kazig eens eerst nader definieeren ?
het maakt nogal een verschil of we het hier hebben over een flauwe mozarella, een pittige ouwe of een blauwaderige.
en inderdaad, eigen gemaakte kaas heeft al meer eigens, aparter exclusiver , en doet daardoor alleen al minder aan de kaas van de c1000 denken , die overigens ook niet te versmaden is.

Wellicht handig dat áls je iets naspeelt, dat de accoorden ook kloppen...

Begint met Chronologie 4 al wat te lijken, maar probeer de geluiden wat beter te kiezen. Die bas komt niet goed over en de lead is niet krachtig genoeg, daar moet meer mee gebeuren.

Ben benieuwd naar je track waar je nu langer tijd aan gaat besteden :)

Wellicht handig dat áls je iets naspeelt, dat de accoorden ook kloppen...

Begint met Chronologie 4 al wat te lijken, maar probeer de geluiden wat beter te kiezen. Die bas komt niet goed over en de lead is niet krachtig genoeg, daar moet meer mee gebeuren.

Ben benieuwd naar je track waar je nu langer tijd aan gaat besteden :)

De accoorden kloppen niet omdat ik ALTIJD Transpose. niet zo zeer tot de originele toonsoort maar een andere toonsoort, om er een eigen draai aan te geven.

Er werden hier op de vorige pagina weer verschillende dingen geroepen over je kaazigheid. Mijn tip:

Wat je vroeger deed, is alle sounds uit je oude keyboard halen. Die klinken nou eenmaal kaazig. Dat wat je op de M3 hebt gedaan is al een heel stuk beter. Je kunt eens proberen om wat 'modernere' sounds te gebruiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back