Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb van de week zo'n zuid amerikaanse band zien spelen in de stad, voor de v+d.
je weet misschien wel : paar panfluiters erbij.
toen ik bij jou nummer even de ogen dicht deed , kreeg ik dat gevoel weer even terug. ( alsof ik ergens op een bergtop in peru zat en er kwam zo'n band panfluiters voorbij )
lekker , relaxed

Dat is wel nice, dat mijn track zoiets te weeg brengt*veegt traantjes weg :D:P*

Het begin liet me even denken aan de macarena, maar daarna werd het al een stuk beter. Welk keyboard heb je gebruikt? En ik hoor eerlijk gezegd helemaal geen fluit... Ik kreeg bij het horen van dat liedje zomaar ineens het gevoel dat daar best wel een goede dance-track mee gemaakt kon worden... Je hebt wel de sound...

11000 hits ! , als dat zo doorgaat sta je straks in de schaduw 6 trax !
en dat in 14 dagen tijd, een kleine 24.000/maand, het aantal posts is ook niet mis trouwens; 20/dag :D

di's misschien wel na de "Kijken of we de 1000 halen" thread de snelst groeiende ooit...

Het begin liet me even denken aan de macarena, maar daarna werd het al een stuk beter. Welk keyboard heb je gebruikt? En ik hoor eerlijk gezegd helemaal geen fluit... Ik kreeg bij het horen van dat liedje zomaar ineens het gevoel dat daar best wel een goede dance-track mee gemaakt kon worden... Je hebt wel de sound...

Met een Casio CTK-100 :P

Daar was ik al weer bang voor ja...:P Heb je geen apparaat waar je een fatsoenlijke beat uit kunt trekken? Je moet toegeven, die drumsounds van die CTK-100 klinken nergens naar...

Ik heb niets qua goede drumsounds.
Ik moet nog een drumdoosje scoren ergens!

De drums van de CTK-100 klinken inderdaad vrij kut, maar ze lenen zich vrij goed voor cheezy muziek!

[offtopic]
Jeuh... Zitten daar de verwijderde posts al tussen? Anders kom je volgens mij op ruim het dubbele uit :)
[/offtopic]
nope, het aantal van nu :D
heb van de week zo'n zuid amerikaanse band zien spelen in de stad, voor de v+d.
je weet misschien wel : paar panfluiters erbij.
heya heya heya heeeeee!

hey, is dat bliepertronic niet halverwege? :dubbel:

Je wil dus nog een drumdoosje scoren zeg je. Heb je een beperkt budget? Misschien kun je een kopen die via MIDI andere apparaten kan triggeren. Erg handig!

Dat casiotje heeft geen midi he.
En wat is het nut van een drumdoos die andere apparaten kan triggeren?
dat ik net zoals met de CV-gate een Juno-60 bassline kan laten mee lopen met de TR-808 of zo?(om maar even iets geks te noemen)

OK, Ja ik heb wel een dingetje op het oog, Alesis Hr18.
Is 239 bij kick, En dat is niet echt duur..
heeft helaas geen mogelijkheden tot het inladen tot samples, maar goed....

Ik moet nog een drumdoosje scoren ergens!
Boss DR serie... 660 of 670 ofzo... met een shitload aan verschillende high quali drumsounds...

dr660.jpg

p14655.jpg

DR 660-670 lijken me wel wat, maar is dan een JS-5 niks zo`n Jamstation?, Of is dat niet te vergelijken daar mee?

of een 626, 80 euro en kun je je juno arpeggiator mee triggeren.

mja maar die geluiden zijn wel wat outdated en ook qua quali niet echt je van het...
sowieso lijkt mij brad ook geen hardware-techno-helemaal-te-vet-joh-triggeren-enzo figuur
maar iemand die gewoon lekker wil spelen...

de TR-626 heeft maar 31 drumsounds, de DR-660/670 over de 200 ofzo...

Ik wil het liefst een bak met pads, en eventueel sampling mogelijkheid..
Ik kom dan waarschijnlijk bij een MPC uit, maar dat is me dan net iets te duur.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back