Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zelf kaas kopen is toch ook geen nare bezigheid?
Kost een paar centen, maar het smaakt dan ook helemaal nergens naar(tenen kaas)
:D

hoe lang heb je geoefend op het gitaarpartijtje?
:koffie:

Niet lang kan ik vertellen.

In totaal denk ik 1 uur, verdeeld over 2 dagen.
Gister op mijn werk even, en vandaag even.

Niet lang kan ik vertellen.

In totaal denk ik 1 uur, verdeeld over 2 dagen.
Gister op mijn werk even, en vandaag even.

nou, dat is dan heel aardig gegaan.
probeer wat aan je timing te werken.
gewoon, met een metronoom gaan spelen.
:koffie:

Ik speelde met een metronoom, maar ik ben qua gitaar spel nog hèèèl erg onzeker omdat ik net een paar maandjes speel.

is een goede beslissing want het is

A. aanzienlijk betaalbaarder
B. compacter
C. handiger

Nou moet zeggen dat 75% van de softsynths 't echt niet zijn, er zijn een paar goede waarvan ook wel gratis zooi maar ik neem aan dat het gaat om originele pakketten en geen illegale downloads...en dan kan je nog lachen hoor. Voor een beetje goede veelzijdige goedklinkende collectie ben je ook serieuze knaken kwijt.

heb net even een stuk of 5 trackjes van je beluisterd en ik moet zeggen, wat kots je toch eigenlijk verschrikkelijke herrie uit. totaal geen aandacht aan besteed. gewoon je keyboard in geramt en klaar. en dat met geluiden uit het jaar 1568. en das zonde want je kan best leuk spelen. ik denk dat als je is flink wat gaat leren, wat andere geluiden pakt en er wat meer aandacht aan besteed dat je mooie muziek kan maken.

:biertje:

Die gitaar komt er overigens NIET..
Ik ga lekker met dat oude gitaartje wat ik geleend heb spelen, wat als ik opeens niks meer vind aan gitaar spelen(rare zin overigens :D) dan zit ik met die Red Special opgescheept. a 800euro.

Ga kijken voor een goede versterker binnekort, dan kom ik ook al een heel end, en een Micro Cube is niet duur:D

heb net even een stuk of 5 trackjes van je beluisterd en ik moet zeggen, wat kots je toch eigenlijk verschrikkelijke herrie uit. totaal geen aandacht aan besteed. gewoon je keyboard in geramt en klaar. en dat met geluiden uit het jaar 1568. en das zonde want je kan best leuk spelen. ik denk dat als je is flink wat gaat leren, wat andere geluiden pakt en er wat meer aandacht aan besteed dat je mooie muziek kan maken.

:biertje:

Bedankt....

:o:

Heb weer een korte improvisatie gemaakt, nouja improvisatie, het zijn feitelijk gewoon de akkoorden van Give a little bit van Supertramp en na een korte stilte(Kon de overgang moeilijk vinden :D:D) Allright Now van Free..

Alleen de akkoorden, dus het is prima geschikt voor wat improvisatie vindt ik.

Attachments

• Give a little bit improv + bit of free.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 118
Ja, ik merkte het niet.. het is al laat he..
Ik moet nog een tuner kopen.
Ik stem de gitaar op gehoor, en dat gaat prima, maar dan leg ik hem even 30-45 minuten weg, pak ik hem weer, ga ik spelen... en dan blijkt hij 1 % vals of zo.... dat is best hinderlijk.

By The Way:D

Nog wakker 6?

Bericht door een moderator:
Het is een synthforum en dus verwachten we ook grotendeels synth gerelateerd muziek. Tyros, we vertrouwen erop dat jij je best zal doen deze weer ontopic te krijgen.

Nou moet zeggen dat 75% van de softsynths 't echt niet zijn, er zijn een paar goede waarvan ook wel gratis zooi maar ik neem aan dat het gaat om originele pakketten en geen illegale downloads...en dan kan je nog lachen hoor. Voor een beetje goede veelzijdige goedklinkende collectie ben je ook serieuze knaken kwijt.
We hebben het hier over Tyros, niet OMD. Tegenover al dat keyboard-gedoe in deze thread zal zelfs de zwakste softsynth een verademing zijn.

Goeie zet, T !

allee tyros , start up the juno's again !
ps gitaren stemmen op gehoor?
waarom dacht je dat ze ooit stemapparaten hadden bedacht ?
juist...

Ik heb geen tuner, en het stemmen hier van op gehoor lukt me wel aardig, alleen is de gitaar(mede dankzij de whammybar/tremelo) al na 10 minuten weer vals..

maargoed, wat Hilltree zegt, het is een synth forum!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back