Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hoe lang heb je geoefend op het gitaarpartijtje?
![]()
Niet lang kan ik vertellen.
In totaal denk ik 1 uur, verdeeld over 2 dagen.
Gister op mijn werk even, en vandaag even.

is een goede beslissing want het isIk ga een simpel masterkeyboardje aanschaffen 2e hands.
met USB
en ik waag me aan de softsynths.
is een goede beslissing want het is
A. aanzienlijk betaalbaarder
B. compacter
C. handiger

) dan zit ik met die Red Special opgescheept. a 800euro.
heb net even een stuk of 5 trackjes van je beluisterd en ik moet zeggen, wat kots je toch eigenlijk verschrikkelijke herrie uit. totaal geen aandacht aan besteed. gewoon je keyboard in geramt en klaar. en dat met geluiden uit het jaar 1568. en das zonde want je kan best leuk spelen. ik denk dat als je is flink wat gaat leren, wat andere geluiden pakt en er wat meer aandacht aan besteed dat je mooie muziek kan maken.
![]()

gewoon zelluf makuhVoor een beetje goede veelzijdige goedklinkende collectie ben je ook serieuze knaken kwijt.

) Allright Now van Free..

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
We hebben het hier over Tyros, niet OMD. Tegenover al dat keyboard-gedoe in deze thread zal zelfs de zwakste softsynth een verademing zijn.Nou moet zeggen dat 75% van de softsynths 't echt niet zijn, er zijn een paar goede waarvan ook wel gratis zooi maar ik neem aan dat het gaat om originele pakketten en geen illegale downloads...en dan kan je nog lachen hoor. Voor een beetje goede veelzijdige goedklinkende collectie ben je ook serieuze knaken kwijt.
dan moet je daar eigenlijk ook niet aanzitten... tenzij het echt een gitaar uit een hogere prijsklasse is...alleen is de gitaar(mede dankzij de whammybar/tremelo) al na 10 minuten weer vals..