Jupiter 6 probleem

payt

Enorm Lid
Hallo mensen,

Helaas is mijn jupiter 6 vandaag gestopt met werken. Het lijkt er in eerste instantie op dat de powerschakelaar gaar is.. hij schakelt mechanisch gezien niet goed meer, en de juup lijkt dan ook geen power te krijgen (er gaan geen lampjes aan etc). Echter, soms kan ik hem na wat wrikken toch weer wel schakelen, maar dan krijgt de juup alsnog geen power. Wellicht is er dus iets meer aan de hand.

Na wat doormeten lijkt iig de hoofdzekering nog OK te zijn. Ik durf er zelf niet al te veel aan te rotzooien, en heb iig een nieuwe schakelaar nodig.

Mijn vraag is: is er een goede reperateur voor dit soort zaken, en zo ja waar en wie?

Ik zag online al iets wat Artefacts heet.. is dat een goeie? (http://www.artefacts.nl/reparaties.html)

Alvast bedank voor de adviezen :)

Ik heb van horen zeggen dat die gast van Artefacts wel prima is, Maarten heet hij geloof ik.

Succes ermee!

Dank je Timar.. ik zie ondertussen dat er nog wat andere reparateurs zijn ook. Den Bosch (dat is waar Artefacts zit) is een flink stuk rijden voor mij, dus eigenlijk zou ik liever iets dichter bij huis blijven.. maar dan moet het niet ten koste van de synth gaan natuurlijk ;)

Er is bijvoorbeeld deze tent:

http://www.piramiden.demon.nl/

Heeft iemand hier ervaring mee?

Weet het zeker, heb hem zelf gesproken over de modificatie van een Roland.
Hij deed alleen nog maar Arp, zij hij tegen mij.

Yurp ligt in Delft, Etaoin ;)

Maar volgens mij zit hier weinig in de buurt. Ik heb net een adres in Zeeland gebeld, en die willen er wel naar kijken. Ze repareren ook voor een aantal muziekhandels, zoals feedback. Op zich wel fijn als de middleman er niet tussen zit, iig ;)

Ik hoop dat ze er wat mee kunnen. Als iemand verder nog suggesties heeft, dan hoor ik het graag

vanuit mijn eigen ervaring kan ik maarten (artefacts) iig van harte aanbevelen. top service.

Na wat doormeten lijkt iig de hoofdzekering nog OK te zijn. Ik durf er zelf niet al te veel aan te rotzooien, en heb iig een nieuwe schakelaar nodig.
Je hebt dus een multimeter. Dan kun je toch ook even meten of die schakelaar wel of niet schakelt?

Back