Zitten hier ook Limburgers op dit forum?

renehelmig

Stamgast
Hee hallo,

Ik zat me laatst af te vragen of er ook Limburgers (of mensen die in Limburg wonen) op dit forum zitten.

Ik kom zelf uit Maastricht.

Dus bij deze, laat eens wat van je horen.:D

Misschien is het dan ook nooit weg om een DSF-meetingkje van de Limburgse tak te organiseren.:okdan:

Groeten,
Rene

Ja, hiero:

Ja, hiero:

plattegrond2.jpg

En LEUK dat 't daar is!! =(

jah zat!

ik zelf niet, maar een hele lading kom uit limburg geloof ik :)

´original limbo´

´original limbo´

Yep, me too. Alleen al sinds 1986 in het Eindhovensche!

Eric

Ben half limburgs, telt dat ook, en m'n zoontje is 3/4 limburgs, hij woont met z'n moeder in maastricht...

Yup ik ben n ras limbo, alleen sinds ik studeer woon ik doordeweeks in Tilburg. Dus crossover Brabo :D

Stein City Represent!

ja hoor , Limburg is best wel vertegenwoordigd hiero op t forum.
Ikzelf kom uit Heerlen, heb 2 vrienden die hier ook op het forum rondhangen uit Brunssum en Maastricht.

misschien eens leuk om eens samen iets te maken als carnavals kraker , ughe ughe ughe ugheghe.

Yep, ik kom uit Venlo maar ben in 1997 overgelopen naar Hoofddorp, ook niet bepaald het centrum van het universum maar ik vond er een leuke job:D

Yes, Limburg Massive in de houuuuuse !!!

Ik werk in Maastricht trouwens, en maxdox woont er (ik ook per 1-7).

we moeten maar eens een zaterdagmiddag in de John Mullins Ierse Pub (maastricht) gaan zitten limbo's :D

Hmm, klinkt okee.. MITS we het NIET over carnaval gaan hebben.. :(
Maar goed, laat maar ff tijdig weten, dan ken ik es kijken of er wat vervoer te regelen is.. => Had ik dan TOG een autootje moeten kopen i.p.v. een RS??

Goed idee,

Ik ben er in ieder geval, als ik geen andere verplichtingen heb maar daar valt altijd wel een mouw aan te passen.

Count me in:okdan: :okdan::D :okdan:

zekers goed ideetje, maareh geen woord over carnaval he ?! ;) Die Ierse pub is dat die in Wijck ? meteen bij de Maas op die grote winkelstraat ???

die ierse pub is als je vanaf t station door die straat loopt en langs de mac donalds loopt, een eind verder ligt het ook aan dezelfde kant als die mac

Origineel geplaatst door bambamstudio
En ik voel dat eindhoven posse daar ook weer bij zal zijn :)
Ik wil wel weer komen...

Wanneer is het?

Limbo hiero uit Panningen (bij Venlo in de buurt) :).

ierse pub is een goed idee, nu nog een datum mmmmmmm........

even in de agenda gekeken, als richtlijn dit weekend?

we moeten ergens beginnen:D

(komt eenieder die zin heeft, eindhovense possie moet zeker komen:okdan: )

Het is misschien slim om zoiets niet binnen een paar dagen te proberen te regelen ben ik van mening, maar goed...wie ben ik....
Zoiezo is het dit weekeinde FM meeting in eindhoven, en daar zijn min. 3 mensen aanwezig die zeker willen komen naar Limburg.

Back