Wat voor speakers zijn het?
Wat voor versterker zit erbij?
Pfff... het is een Skytronic set, geen idee welke eerlijk gezegd weet dat hij 1200watt is, en op dit moment Mono

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor speakers zijn het?
Wat voor versterker zit erbij?

Wie heeft het nou over hem bannen? Ik geef alleen aan dat ik wel kan begrijpen dat het op andere fora is gebeurt. Je hebt mijn punt niet meegekregen en leest alleen 1 woord in het stukje en dan ook nog in de verkeerde context. naja, jij vind het blijkbaar wel prettig om op iets te reageren wat er niet is. Wat is je motief?
Ik kan dat helaas niet opmaken uit de plaatjes (bril nodig?) Maar het zou een goede verklaring zijn.Lijkt me idd een mono setje, aangezien er geen panning op de channel strips zit.
Hmmmmm, sja, Ik zou het toch gooien op beroerde kabels/ aansluiting. Een standaard brommende geluidskaart kun je niet echt verkopen, wel? Sluit de boel eens helemaal opnieuw aan met waar mogelijk vervangende kabels (aan de Speakon kabels zal het waarschijnlijk niet liggen, eerder minijack, tulpspul).Wat betreft de brom, dat heb je wel vaker bij onboard kaarten.
Daar klopt dus echt geen zak van

RSB heeft gewoon gelijk. tis diep en diep triest.
Bradley, geef het op, en ga net als deze kids iets nuttigs doen man.
Ik ben niet diep en diep triest.
De reden dat ik deze vraag stel is omdat er geen handleiding bij zat, althans deze kreeg ik er niet bij geleverd.
De enige die in en in triest is, ben jij omdat je constant met je achterlijke opmerkingen op mijn threads reageert terwijl ik verdomme alleen maar wat vraag..
En dan zeggen dat er bij mij iets niet in me schedel klopt.
Denk ff na rubbah voordat je gaat lopen(sorry) kankeren tegen mij, want ik ben het eerlijk gezegd een beetje zat met je.
Post ik een eigen track, is het niet goed.
Laat ik me 2 weken niet zien op het forum, en post ik iets. is het niet goed.
Heb ik een P.A set gekocht en stel ik er een vraag over op het forum, is het niet goed.
wat wil je van me?, je loopt alleen maar tegen mij te zeiken, en commentaar te leveren op me, terwijl je mij persoonlijk niet eens kent.
sorry voor mijn taal gebruik, maar ik word je nu wel een beetje zat eerlijk gezegd.
Ik mag als noob en als eigenwijze 19jarige niet gewoon wat vragen stellen op een forum???
Sorry voor die reactie van net hoor, maar ik word het gewoon zat, het is altijd Tyros dit/Tyros dat/Tyros mag dit niet/Tyros mag dat niet, Er zijn zelfs mensen(zal geen namen noemen) die mij genoeg prive berichtjes hebben gestuurd, en die het moeilijk vinden om prive en forum gescheiden te houden blijkbaar, Waardoor het voor mij ook niet veel fijner wordt!