Sorry voor die reactie van net hoor, maar ik word het gewoon zat, het is altijd Tyros dit/Tyros dat/Tyros mag dit niet/Tyros mag dat niet, Er zijn zelfs mensen(zal geen namen noemen) die mij genoeg prive berichtjes hebben gestuurd, en die het moeilijk vinden om prive en forum gescheiden te houden blijkbaar, Waardoor het voor mij ook niet veel fijner wordt!
Heeyyyy,. daar kan ik t alleen maar mee eens zijn,..
Mensen die zich zodanig ergeren aan berichtjes van wie dan ook moeten meer muziek gaan maken, of een andere hobby nemen zoals stressbeheersings therapie en meditatie!
Want dat is een beetje triest!
En let wel,.. Ik zeg niet dat ze triest zijn,. maar gewoon dat t triest is! Ofzo?
Welke nutter gaat er nou prive berichtjes sturen om z'n getrol uit te breiden
tot in t prive domein?
Hou t gewoon lekker kritisch met een vrolijke ondertoon!
(Of is da boventoon?)
Braadslee is gewoon een zeer,.. uhhh,.. aparte gast

maar wel heel wat kleurrijker 

dan sommige superserieuze 

synthnerds die we kennen,..en zijn draadjes zijn altijd een hele rel en lekker rellen is gewoon fun! Maar daarna weer gewoon muziek maken mensen!!! ENDANNOGWAT!!!!!,..
Ik vinnet maar niks dat ik al sinds de lagere school bestempeld ben als de meest eigenwijze persoon alive en dan er nu mensen zijn die zonder mij persoonlijk te kennen die titel aan een ander willen toekennen!
Wat die PA betreft,.. je brom is waarschijnlijk een aarde probleem en kan lastig op te sporen zijn dus ik zeg,.. Een ongeaarde verlengdoos er tussen of wandcontactdoos openmaken en de aarde losschroeven,. Wel ff stroom eraf halen want ik wil niet degene zijn die
verantwoordelijk is voor een aangebrande rollade in de braadslee!!!!