in huidige muziekprodukties niet veel oude analoge synthesizers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sander

_
Origineel geplaatst door erik.vermeer@wa
[BTevens worden er in huidige muziekprodukties niet veel oude analoge synthesizers meer gebruikt,
[/B]

IN WELKE WERELD LEEF JIJ?????????????
Das toch echt een hele domme opmerking. Sorry hoor.

Sander leeft zo te merken nog in het stenen tijdperk. Laat ieder even in zijn waarde wil je. Ik vind het dom van jou dat je dat een domme opmerking vond. . Het enige wat je hoort in de hitparade zijn of samples, de Acces Virus of de JP8080. Sorry voor jou dat ik met mijn tijd meega.

haha nee nauw wodt ie mooi. De hitparada, sjezus wat zielig zeg
Das toch echt de minst interessantie muziek die er gemaakt wordt.
Kijk eens verder en je zult wel beter weten.

Laatst gewijzigd:
o en in de hitparade hoor je toch echt wel heel wat meer hoor dan die drie dingen die jij opnoemt.
Tenzij je het alleen over die carnaval trance hebt.

Sander is erg prikkelbaar vandaag. Wat ik vind: laat iedereen in zijn waarde. Ik keur Andre Hazes ook niet af, terwijl ik niet van zijn muziek hou. Waarom houd de een van hardrock en de ander van jazz?

Nu heb ik genoeg gezegd. Ga me met nuttige dingen bezig houden i.p.v. zo'n onzinnige discussie

Nu heb ik genoeg gezegd. Ga me met nuttige dingen bezig houden i.p.v. zo'n onzinnige discussie

Inderdaad, en ik moet zeggen dat het leuke prijzen zijn voor de dingen die je aanbied. Dus jongens, niet lopen zeuren.

Sander is erg prikkelbaar vandaag. Wat ik vind: laat iedereen in zijn waarde. Ik keur Andre Hazes ook niet af, terwijl ik niet van zijn muziek hou. Waarom houd de een van hardrock en de ander van jazz?

Dat je André Hazes of een bepaalde stijl wel of niet mooi vindt staat natuurlijk totaal los van de discussie wat voor apparatuur ervoor gebruikt wordt. Dat is een hele andere discussie, maar laten we het daar niet hier over hebben.:)

Laatst gewijzigd:
ik wil ff reageren
ook ik ben een analoog vintage freak
maar als je gewoon een lekkere boterham met je muziek wil verdienen
is een studio vol met va's 10 keer beter dan een analoge synthesizers
en ik denk dat erik meer die kant op aan het werken is :)

heb je nog een zangeres voor me erik? ;)

Jij vat hem Mono-Poly. Ik zit inderdaad in die fase. Of ik er ooit een boterham mee ga verdienen is nog de vraag. Ik zit nu in zo'n fase dat ik wel wat produktiever wil worden. De fase van alles willen hebben is gelukkig over. Vaak is het de kunst om met zo min mogelijk spullen een goed produkt te leveren. Mijn werkpaarden (EMU Ultra sampler en CS6R zijn op dit moment de spullen die ik het meest gebruik . Het liefst wil ik daar nog een Virus bijhebben, want ik vermoed dat ik die vaak zal gebruiken.

Helaas MONO-POLY heb ik geen zangeres voor je. Het is moeilijk om een zangeres te vinden die kan zingen en die er vervolgens ook nog enthousiast is over de muziek. Ik heb op dit moment 2 zangeressen tot mijn beschikking, waarvan ik weet dat 1 in ieder geval perfect bij mijn muziek past.

Groet Erik

Origineel geplaatst door sander
IN WELKE WERELD LEEF JIJ?????????????
Das toch echt een hele domme opmerking. Sorry hoor.

Sorry, ik vraag me af wie hier eigenlijk een domme opmerking maakt. Het meeste spul wat je tegenwoordig hoort komt uit de computer of een VA, op wat brakke tekno en acid na dan.

wat maakt t uit of wat gebruikt wordt, t is toch wat een apparaat voor je zelf kan betekenen of niet?

Maar met dit heen en weer gegooi over domheid van antwoorden gooi ik hier toch even een slotje op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back