Acidfever
There's no "I" in denial.
Ik denk dat de moraal van het verhaal is dat geen enkele DAW de ultieme omgeving bied. Crashes worden vaak veroorzaakt door problematische plugins en DAW's als Logic en Ableton crashen dan ook gewoon.
Ik vind de overstap van Cubase naar Logic (als je altijd met Cubase hebt gewerkt) zeker geen simpele. Ik heb het ooit andersom geprobeerd (ooit begonnen met logic) en ik kon nooit helemaal wennen aan Cubase. Nu weer terug bij logic en het was of ik thuiskwam.
Ik zou dit proces niet onderschatten, zeker niet als er een wekelijkse leverdruk ligt zoals bij de topicstarter.
Ik vind de overstap van Cubase naar Logic (als je altijd met Cubase hebt gewerkt) zeker geen simpele. Ik heb het ooit andersom geprobeerd (ooit begonnen met logic) en ik kon nooit helemaal wennen aan Cubase. Nu weer terug bij logic en het was of ik thuiskwam.
Ik zou dit proces niet onderschatten, zeker niet als er een wekelijkse leverdruk ligt zoals bij de topicstarter.

)...een windows bak komt er bij mij nooooooooit meer in. Ook niet om gewoon mee te internetten. (ik ben namelijk degene die alle problemen kan oplossen, dus ik bepaal wat er wordt aangeschaft! heheheh)