Welke bender?

Welke bender?

• Totaal aantal stemmers
    47
bender.jpg

Deze natuurlijk......"Kiss my shiny metal ass" !!

4 ??

Attachments

• lgfp1225+bite-my-shiny-metal-ass-bender-futurama-poster.jpg
    lgfp1225+bite-my-shiny-metal-ass-bender-futurama-poster.jpg
    19,9 KB · Bekeken: 97
ribbon dan maar, goed idee trouwens zo'n ribbon voor de pitch!
als 2e zou ik zeggen pitchstick van nord.

Voor mij de bender op bv de JX3P...kan je lekker snel heen en weer bewegen terwijl je speelt....beter dan een wheel...die is meer voor opkomende dingen.....ach het lijkt me meer hoe je hem wilt toepassen....

ROFLOL :dubbel::dubbel: :halleluja te dik hahahahhahaa...
lachen doe je maar en in de BvD of Vulvazela thread :D

ik zal mijn keuze ook nog ff onderbouwen:

persoonlijk vind ik de pitchbender stick het meest logisch aangezien de richting overeen komt met die van de toetsen en je tegelijkertijd ook nog modulatie kan regelen... de minst ideale vind ik het pitchwheel...

lijkt mij persoonlijk niet fijn vanwege het minimale hefboom effect (dus een minder verfijnde controle)

Maar ik vind hem een stuk fijner dan een pitchwheel, meer gevoel en expressie zeg maar. pitchwheel heb ik nooit wat aan gevonden.

Leuke enquête. :okdan:

Ik heb hier een NL2 en ik kan niet wennen aan dat houten blokje, er staat te veel spanning op voor mij.

Ik heb wel Benderstick gekozen, maar dan de Rolandstick ingedachten. (bijv.JU-6)
Die gaan lekker soepel en schieten in een mooie curve weer terug naar het midden, die van de NordLead gaat veelte snel voor mij.

En een plaatje van Bender van Futurama was natuurlijk een inkoppertje

persoonlijk vind ik de pitchbender stick het meest logisch aangezien de richting overeen komt met die van de toetsen en je tegelijkertijd ook nog modulatie kan regelen... de minst ideale vind ik het pitchwheel...

de pitch bender zit idd wel een stuk logischer in elkaar dan een pitch weel
maar de modulatie vind ik wat minder subtiel te regelen maar is dan wel erg expressief wat dan juist wel ideaal is, i guess :peukie:

dat lijkt mij 10 keer niks, ziet er futuristisch uit maar hoe gevoelig zijn die dingen wel niet? en schouder rsi, hoe zit het daar mee? ;)
als je Theringmin wil spelen misschien wel geinag (zelf geen ervaring mee) :D
maar idd, je hebt geen steun verder en maakt het idd snel vermoeiend...

ik vind de meeste sticks en wheels wel gaan, behalve moog.
die hebben vaak een imbiciel diepe notch, dan moet je teveel kracht zetten om uit het 0 punt te komen, en dat geeft nou niet bepaald een lekkere bend ofzoiets dus......

:koffie:

Back