Hey,
Ik ben al een tijdje op zoek naar 1 kastje, die fungeert als een audio
interface, die een mic (+48v phantom voeding) + instrument preamp in zich heeft, met een USB of FireWire connectivity.
Verder zou het mooi zijn als er een midi in+out op zit.
Ik zag iets dergelijks op de homepage van synthforum staan, namelijk de
microbook, maar daar mis ik de midi -in en -out op.
Verder zag ik op het internet allerlei reeksen van de m-audio fast track, maar
doormiddel van reviews e.d. is al erg gauw duidelijk geworden dat de preamps ervan erg zwak zijn.
Ik vind het dus belangrijk dat er redelijk tot goede preamps in zitten.
(Uiteraard zijn de termen 'redelijk' en 'goed' subjectief, en dat wil ik zo houden, want hierbij vraag ik naar meningen
)
Mijn vraag concreet : kent iemand een kastje die werkt als een audio interface waarbij 2 preamps in zitten ( zie bovengenoemde eisen ) , wat ongeveer 300 - 400 euro zou mogen kosten.
Met vriendelijke groeten,
Goran
Ik ben al een tijdje op zoek naar 1 kastje, die fungeert als een audio
interface, die een mic (+48v phantom voeding) + instrument preamp in zich heeft, met een USB of FireWire connectivity.
Verder zou het mooi zijn als er een midi in+out op zit.
Ik zag iets dergelijks op de homepage van synthforum staan, namelijk de
microbook, maar daar mis ik de midi -in en -out op.
Verder zag ik op het internet allerlei reeksen van de m-audio fast track, maar
doormiddel van reviews e.d. is al erg gauw duidelijk geworden dat de preamps ervan erg zwak zijn.
Ik vind het dus belangrijk dat er redelijk tot goede preamps in zitten.
(Uiteraard zijn de termen 'redelijk' en 'goed' subjectief, en dat wil ik zo houden, want hierbij vraag ik naar meningen
)Mijn vraag concreet : kent iemand een kastje die werkt als een audio interface waarbij 2 preamps in zitten ( zie bovengenoemde eisen ) , wat ongeveer 300 - 400 euro zou mogen kosten.
Met vriendelijke groeten,
Goran