reparatie backlight akai cd-3000

CptCRxCK

Ouwe rot
hoi mensen,

heb een cd-3000 op de kop getikt. maar het backlight werkt niet meer.
moet dit ook met die ''EL foil'' vervangen worden? of?

Doet -ie helemaal niks of nog heel vaag ? Nieuwe EL-folie is zo gefixt, heb ik ook wel eens gedaan met een CD3000XL.

het scherm doet het gewoon maar het ''lampje'' is stuk. dus het is gewoon heel moeielijk lezen nu

Ik heb eventueel wel een gratis nieuwe blauwe efoil voor je, heb toevallig laatst een schermpje vaan een s2800 vernieuwd. Meteen maar 5 van die folietjes besteld dus pm me maar ff als je geinterreseerd bent..

haha wisgt niet dat je het contrast knoppie kon indrukken :S maar dat was het niet ;)
maar eeuh raymond ik heb wel intresse i n je blauwe folie :) zou chill zijn
is het goed te doen dat vervangen?

Paar schroefjes! 2 draadjes los solderen en hoppa nieuwe folie er in 2 draadjes vast solderen klaar!!

Pm me je adres maar ff..

Hi , heeft iemand ervaring met t vervangen van t backlight van een mpc 60 mk 1?
Ik moet de backlight vervangen. LCD is wel ok denk ik. letters zijn te lezen en alles werkt wel maar geen licht meer.
Is dat zelf te doen? En waar kan ik die EL-folies krijgen?

haha dat is snel...thnx!
heb ze al een mailtje gestuurd.
ik zie een inbus achterop het display van de mpc 60 mk1 . t lijkt me dat ik dus niet de hele machine moet gaan openmaken?

Ik heb een S3000XL waarvan ik het backlight wil vervangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik aan het juiste formaat FL-folie kan komen of heeft er iemand misschien nog eentje over liggen? Alvast bedankt

Back