PG 800 vst

Analogman

Gedeactiveerd account
Heeft iemand nog een (gratis) pg 800 vst voor de jx8p?
Dan haal ik mijn oude Pentium 2 met 265mb ram laptop weer uit de kast en kan ik die gebruiken als programmer , ook vintage toch?:D:P

http://greg.baumont.free.fr/?page_id=158&lang=en

gb800mainform.jpg

:biertje:

Sounddiver heeft er ook een adaptation voor...

Die kan je zelfs nog helemaal aanpassen ook!!!

Ik krijg een dikke error als ik hem opstart

'k heb geen Jx8P, maar 't werkt hier wel, op XP...
mss iets met die "Microsoft .NET Framework 2.0 " ????

't ziet er wel goed uit !!

Die pc-jx8p werkt bij mij perfect op XP en Vista ...

En die GB-800 net getest op vista & mijn JX8P: werkt ook ...

(Maar eigenlijk werk ik liever met mijn BCR2000 of PC16000X - een goeie tip, als je nog knoppenloze 80s synths gaat kopen (alpha juno, matrix1000, sixtrak, etc), haal je ook gewoon een BCR2000 voor 100 euro of zo)

Ctrlr.org. Geniale VST/AU voor diverse analoge bakkies waaronder de JX8p. Gratis.

Van die site snap ik dus niks ... waar en hoe valt er iets te downloaden ? Ik heb er gisteren ook wat op staan klikken en ik beland enkel op microsoft een moogsites, maar nergens op iets dat maar op die editor lijkt.

Mwoah, een maat van me heeft nog heel toevallig een PG 800 te koop, daar ga ik binnenkort maar eens een bezoekje brengen :P
Heb toch liever iets 'echt' vast in me hand dan 'virtueel' iets vast te hebben.

Da's natuurlijk de makkelijkste (en duurste, na een Jupiter 6/8 kopen) oplossing ...

Dat is mooi,

Niet iedereen zal het met me eens zijn maar zo'n pg800 geeft een 100% meerwaarde aan je jx8p.
Je zal er altijd meer uithalen, veel van leren (door het overzicht), uren tweak plezier 8).

Koop dat ding gewoon, al moet je de normale waarde ervoor betalen, verkopen kan altijd :mega:

Da's natuurlijk de makkelijkste (en duurste, na een Jupiter 6/8 kopen) oplossing ...

Maak daar dan jx10/mks70 + pg800 van als duurste oplossing.

Jupiters hebben daar niets meer mee te maken, die klinken te anders

Dat is mooi,

Niet iedereen zal het met me eens zijn maar zo'n pg800 geeft een 100% meerwaarde aan je jx8p.
Je zal er altijd meer uithalen, veel van leren (door het overzicht), uren tweak plezier 8).

Koop dat ding gewoon, al moet je de normale waarde ervoor betalen, verkopen kan altijd :mega:

Hij wil hem voor een vriendenprijsje van €175,00 aan mij verkopen. Doen of niet?:P (sommige hier adviseren mij namelijk om een universele aan te schaffen, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij.)

Doen. 175 is goedkoop. Set JX8P+PG is makkelijk 450 waard. Universele is ook OK, en nodig voor synths zonder dedicated editor, maar een PG is idd overzichtelijker en gaat zijn waarde echt niet verliezen.

Hij wil hem voor een vriendenprijsje van €175,00 aan mij verkopen.

:erm: Wat zit jij nog achter je computer te doen

Er zitten 41 sliders en schuif schakelmaars + 3 knops en 2 gewone drukschakelaars op.
Zoek maar es een universele die dat bied voor 175

En de manual knop, mega belangrijk, kom je wel achter ;)

Groetjes

Vic

:erm: Wat zit jij nog achter je computer te doen

Er zitten 41 sliders en schuif schakelmaars + 3 knops en 2 gewone drukschakelaars op.
Zoek maar es een universele die dat bied voor 175

En de manual knop, mega belangrijk, kom je wel achter ;)

Groetjes

Vic

Idd, de manual knop kan je toch je eigen geluidjes mee maken zoals de 'voice init' op de dx7?

Dat was namelijk ook mijn insteek, eigen geluiden maken en jaren 80 nummers coverren.:D

Ga um gelijk opbellen.

Back