Vocals inspreken

fearfighterz

Ingeburgerd
hallo,

na vele pogingen om het zelf te doen krijg ik de vocals die ik in m'n hoofd heb niet zo als ik wil. mijn stem is daar niet voor denk xD
dus mischien is hier iemand die het voor mij zou willen doen.
het gaat om een simpel stukje tekst, gewoon inspreken, niet zingen ofzo gewoon normaal :P het is voor een Harstyle track.
als iemand geintereseerd is graag pm ;)

Grtz

(ps. man of vrouw maakt opzich niet uit)

PabloDeMode schreef:
Is een Engelse tekst of Nederlandse? Misschien kan ik jou helpen...
Engels met een dik irritant accent, vermoed ik... :halleluja

Deze opmerking (voel mij niet aangesproken trouwens) was echt niet nodig. Neem jezelf de vocals voor hem dan, zo zijn we allemaal heel nieuwsgierig naar je prachtige Engelse accent. :okdan:

Waar we niet meer nieuwsgierig zijn en willen niet meer van jou lezen (en daar voel ik mij WÉL aangesproken) is over je constante pesterij!

Wat wil je er maximaal aan uitgeven?

Ik lever veel vocalen aan. Heb dan ook beschikking over diverse goede stemmen (met fatsoenlijk Engels accent ja :)), maar die zijn natuurlijk niet gratis...

Laat maar ff weten!

Als ik het mag pitchen en beetje fx .. dan doe ik het gratis..
ik heb nogal een hoge vrouwenstem..klinkt stuk beter als ik door me pitch-tools gooi..
iedereen wil toch echte ome-dromer-style.. hihi

er bestaan zoveel accenten binnen de engelse taal... aussie, canadees, texaans, new yorks en zelfs cockney is ook geen perfect engels...
dus dan maakt het verder ook weinig uit of 'de zilverman' het inspreekt...
als de boodschap maar over komt, dat lukte ook best aardig in menig italo plaatje destijds...

besides, het engels is nutuulk bij uitstek 1 van de meest belabberde talen als het gaat om enige diepgang...

Laatst gewijzigd:
of...

baars.jpg

:koffie: :D

dan wordt het wel een beetje,............. Blub blub, ofzoiets.......

een toevallig passerende duitser kan ook, altijd geinig, wel eerst wat bier ingieten voor het gewenste resultaat.

:mega:

nou kijk, het moet in het engels ( gewoon standaart engels/amerikaans accent) wat je vaak hoort in tracks.
eh fx doe ik zelf erover dus je kan het gewoon naturel inspreken.
als er nog speciale vragen zijn hoor ik het wel ;)

niet racistisch bedoeld maar over het algemeen zingen Vlamingen met een minder aanwezig accent dan Nederlanders.

Voor de kleine ongenuanceerde kinderen hier: uiteraaaaard is dit geen vaste regel. Je hebt Belgen die met een verschrikkelijk (lelijk) accent praten en dus bijgevolg ook zingen met een accent, en Nederlanders die heel mooi Engels kunnen zingen.

maar ik zou toch eerst specifiek op zoek gaan naar de Vlaamse SF-leden met een goede zangstem.

niet racistisch bedoeld maar over het algemeen zingen Vlamingen met een minder aanwezig accent dan Nederlanders.

Voor de kleine ongenuanceerde kinderen hier: uiteraaaaard is dit geen vaste regel. Je hebt Belgen die met een verschrikkelijk (lelijk) accent praten en dus bijgevolg ook zingen met een accent, en Nederlanders die heel mooi Engels kunnen zingen.

maar ik zou toch eerst specifiek op zoek gaan naar de Vlaamse SF-leden met een goede zangstem.
Hahaha wat een onzin.....:dubbel:
BTW belgen en nederlanders zijn veelal van hetzelfde ras...maar ja dat kan ik je niet kwalijk nemen....je blijft een belg natuurlijk..8o)

besides, het engels is nutuulk bij uitstek 1 van de meest belabberde talen als het gaat om enige diepgang...

sorry?

je hebt nog helemaal niks gezegd over de soort stem die je wil
stoer natuurlijk, want hardcore is superstoer
of melodieus
of beschouwend
of zelfingenomen
of puur
of dj
angezet geforceerd
ingetogen intiem
met een vuist
verhalend