Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Volgens mij zoekt je een "sensation" stem, als het even kan![]()
Jouw opmerking is wel het bewijsVolgens mij zoekt je een "sensation" stem, als het even kan![]()

Volgens mij zoekt ie die van Defqon![]()
nee, een beetje zoals toneshifterz/bioweapon
of zoals deze:
http://www.youtube.com/user/surfdude102#p/f/34/FTBrlaN1VNM
Ik moet eerlijk bekennen, ben niet gek van het genre, maar dit is een klasse produktie.
Dat vind ik ook! Deze weekend ga ik zelf proberen met het inspreken van de tekst, ik vind hem mooi, ook al ben ik niet van dit muziek genre.![]()
Misschien kun je iets uitvogelen met transponeren/versnellen. heeeeeeel traag inspreken en dat versnellen of gebruik harmonizer. En dat weer door een autotune. Veel hush hush gehijg aan het begin van elke zin, succes verzekerd lijkt me en origineel. Wat jij bent het!

Deze weekend
in normale tempo

Hopen dat je Engels beter is dan je Nederlands in ieder geval...![]()

neem anders eens een burger king signature pablo, daar schijn je goed nederlands van te gaan praten/schrijven![]()

vinnik ook wel, want nederlands is nu eenmaal niet zo'n poepsimpele taal als het aan diepgang ontbrekende engels bijv...Voor iemand die 6 en half jaar in Nederland woont -vind ik zélfs- is het Nederlandse taalgebruik zoals eerder geschreven vrij goed.

vinnik ook wel, want nederlands is nu eenmaal niet zo'n poepsimpele taal als het aan diepgang ontbrekende engels bijv...
"er zitten soms wat hobbeltjes in je zinnen maar dat zijn geen major obstacles en lees je zo doorheen..."
enniewee, let's sing![]()