Vocals inspreken

Volgens mij zoekt je een "sensation" stem, als het even kan :D

Heb je pitchshifters al geprobeerd op je eigen stem ?

Heb je al text to speech software geprobeerd ?
Daar zitten tegenwoordig goeie dingen tussen, aangezien je nu alweer 5 dagen verder bent en alleen die *uchebullshituche* van hierboven over je heen krijgt.

Ik moet eerlijk bekennen, ben niet gek van het genre, maar dit is een klasse produktie.

Dat vind ik ook! Deze weekend ga ik zelf proberen met het inspreken van de tekst, ik vind hem mooi, ook al ben ik niet van dit muziek genre. :okdan:

Dat vind ik ook! Deze weekend ga ik zelf proberen met het inspreken van de tekst, ik vind hem mooi, ook al ben ik niet van dit muziek genre. :okdan:

Misschien kun je iets uitvogelen met transponeren/versnellen. heeeeeeel traag inspreken en dat versnellen of gebruik harmonizer. En dat weer door een autotune. Veel hush hush gehijg aan het begin van elke zin, succes verzekerd lijkt me en origineel. Wat jij bent het!

Misschien kun je iets uitvogelen met transponeren/versnellen. heeeeeeel traag inspreken en dat versnellen of gebruik harmonizer. En dat weer door een autotune. Veel hush hush gehijg aan het begin van elke zin, succes verzekerd lijkt me en origineel. Wat jij bent het!

Sorry? Ik snap het niet helemaal... Heb ik iets gemist?

Vocals inspreken voor iemands zijn nummer is iets wat ik altijd kan proberen, ook voor mezelf, ook als de muziekgenre niet helemaal van mijn smaak is... Andere mensen waren ook uitgenodigd om dat te doen.

Ik denk dat het nummer in normale tempo kan worden uitgesproken... 8)

Hopen dat je Engels beter is dan je Nederlands in ieder geval... :P

Bedankt voor de "correcties"!

"Dit" weekend ben ik onderweg dus er vinden geen opname's plaats. Mijn "normaal" tempo is niet hezelfde als het tempo van de meeste Nederlanders.

Voor iemand die 6 en half jaar in Nederland woont -vind ik zélfs- is het Nederlandse taalgebruik zoals eerder geschreven vrij goed. Als dat een grote drempel voor de communicatie op het web van tegenwoordig is, dan wordt het lastig en onaangenaam. Hier komen we namelijk voor het delen van informatie-tips-en-trucs of simpelweg om onze hobby's als muzikanten te "bespreken".

Tenslotte zal ik de opname's van mijn stem niet in het openbaar publiceren zolang ik niet de eigenaar van het nummer ben.

¡Buen fin de semana para tod@s! :D

Voor iemand die 6 en half jaar in Nederland woont -vind ik zélfs- is het Nederlandse taalgebruik zoals eerder geschreven vrij goed.
vinnik ook wel, want nederlands is nu eenmaal niet zo'n poepsimpele taal als het aan diepgang ontbrekende engels bijv...
er zitten soms wat hobbeltjes in je zinnen maar dat zijn geen major obstacles en lees je zo doorheen...

enniewee, let's sing :D

vinnik ook wel, want nederlands is nu eenmaal niet zo'n poepsimpele taal als het aan diepgang ontbrekende engels bijv...
"er zitten soms wat hobbeltjes in je zinnen maar dat zijn geen major obstacles en lees je zo doorheen..."

enniewee, let's sing :D

Dat weet ik, ik zal in de toekomst rekening houden. Minder schrijven en de juiste dingen tegen de juiste personen zeggen :okdan:

Back