Vocals inspreken

LeBonTon schreef:
Hahaha wat een onzin.....
Absoluut geen onzin dus.
Nederlanders kunnen veel moeilijker hun accent onderdrukken.
Vlamingen die AN praten (helaas steeds dunner bezaaid) zijn simpelweg accent-loos.
Ik heb het dus niet over West-Vlamingen of Limburgers.

Ik zit in de IT en daar lopen heel wat Hollanders rond die van zichzelf vinden dan ze erg goed Engels praten, en niet door hebben dat de rest van het team hen stiekem zit uit te lachen...
Er is een verschil tussen veel spreken en mooi spreken ;)

Nuja goed, heb mijn best gedaan om zo genuanceerd mogelijk deze opmerking te maken en had op voorhand voorspeld (zie vorige post) dat er wel een klein kindje op zou reageren...
Toevallig eentje met een speelgoedje in zn avatar...

Mensen mensen wat gaan we hier weer heerlijk offtopic deze arme man zit hier wel te wachten op z'n vocals ja!

Absoluut geen onzin dus.

Ach ja....lekker belangrijk...ik ben me er natuurlijk van bewust dat er veel Nederlanders zijn met een dik accent. Ik wilde eigenlijk niet eens reageren, maar je opmerking over racisme vond ik zo lekker vooroordeel bevestigend, dat het kleine kind in mij het niet kon laten....:bekdicht: Mijn excuses daarvoor.

want hardcore is superstoer

-.-

ten 1e je leest niet goed want het is Hardstyle
ten 2e waarom is hardcore stoer?
ten 3e de meeste van die dingen die je net zei slaan nergens op.

de vocals moeten een soort spannende break vormen

Ik vind eigenlijk dat je nu gewoon de tekst moet posten dan weten mensen beter of ze het zouden kunnen of niet.

-.-

ten 1e je leest niet goed want het is Hardstyle
ten 2e waarom is hardcore stoer?
ten 3e de meeste van die dingen die je net zei slaan nergens op.

de vocals moeten een soort spannende break vormen

1 hardstyle hardcore whatever
2 weet ik t
3 ik noem maar wat dingen wat een stem allemaal kan zijn. jij zou een keuze moeten maken. jij wil er toch iets mee? er een bepaald gevoel mee overbrengen? wees dan s wat specifieker.. een soort spannende break zegt nog geen reet :)

Wat een gezeur over "gesproken" vocals!? Wat dan als iemand om vocals voor het inzingen vraag?!!!

Ik denk zoals velen hier dat de beste oplossing is de tekst plaatsen en dat iemand met LEF probeert wat te doen. Daarna kan de eigenaar van de track beslissen om deze toch te gebruiken of niet?

1 hardstyle hardcore whatever

Nou, nou, je kunt natuurlijk niet zomaar hardstyle hardcore noemen en daar achteraf heel luchtig over gaan doen.

Wikipedia:
Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 BPM. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door dj's.

Hopelijk weet je nu wat het verschil is: het is langzamer dan hardcore, maar wordt meestal sneller afgespeeld.

En nu niet meer van die gekke dingen zeggen he.... :smeris:

Oke hier de tekst:

At this very moment
In labs across the country
Boundaries are being pushed
Risk are being taken...
And a line is about to be crossed!

en dan nog een beetje schreeuwachtig Cross The Line!

voor de duidelijkheid:

Het hoeft NIET GEZONGEN te worden.
spreek het niet al te snel in gewoon alsof je een verhaaltje verteld (het komt in een break!), beetje spannend, met een beetje heeze (schrijf je dat zo?)stem, of een beetje fluisterig(niet te veel)

sorry dat ik het zo slecht verwoord, maar ik ben nog lang niet zo proffesioneel als de meeste van jullie.

de gene die het gaan proberen kunnen het in een pm naar me toe sturen ;)

Misschien niet geheel onbelangrijk maar hoe veel seconde is je break? Zit daar nog een dynamisch verschil in (werkt het naar een hoogtepunt toe) of is ie vlak?

Nou, nou, je kunt natuurlijk niet zomaar hardstyle hardcore noemen en daar achteraf heel luchtig over gaan doen.

Wikipedia:
Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 BPM. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door dj's.

Hopelijk weet je nu wat het verschil is: het is langzamer dan hardcore, maar wordt meestal sneller afgespeeld.

En nu niet meer van die gekke dingen zeggen he.... :smeris:

hehe

in mijn wiki staat
hardtsyle : zie hardcore
hardcore : takkeherrie

Misschien niet geheel onbelangrijk maar hoe veel seconde is je break? Zit daar nog een dynamisch verschil in (werkt het naar een hoogtepunt toe) of is ie vlak?

dat weet ik nog niet, ik plaats de vocal beetje geluidjes en fx erdoor en dan de melo dus ja ik werk wel naar een hoogtepunt toe

Back