Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De juno 60 is zeker een aanrader, net zoals de 101. de bit99 is naar mijn mening rommel, en heeft naar mijn mening niet de klank die mij kan bekoren, maar dat blijft natuurlijk smaak.

je kan ook naar een JD-800 kijken, da's zeg maar de mega-D (ongeveer)yup, want is een redelijk andere synthese (qua parameters), je kan o.a. 4 oscs (parts) stapelen...Is de d50 ook weer anders programmeren dan bijv. een jx8p?
had jij die nog niet geprobeerd dan?ik zou een MFB synth II proberen

Wat is eigenlijk het budget van de TS?

En hoe bevalt de JX8p, is toch wel een typische Roland sound. ik ben daar zelf helemaal weg van, maar dat is persoonlijk. Jupiter4 is wel de heftigste die ik heb gehad uit de Roland serie. Bit heeft wel een erg tof geluid maar vind het eigenlijk maar een hell om te proggen. Kijk eens naar een Roland SH-2 of een SH-01 erg dikke bakkies. Het vet druipt eruit. AX60 zou ik laten liggen, de AX80 is veel mooier kwa klank. Juno6/60 is altijd goed en zou je echt eens gehad moeten hebben. Ik heb hem al een paar keer terug gekocht omdat het geluid mij niet los kan laten.![]()