Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pcies!Waarom doen sommige mensen net alsof een bak zonder knoppen niet te programmeren is zonder programmer?
pcies!
een JX3/8 zijn prima te proggen zonder PG maar een synth als een Poly-800 klagen weinig over (behalve ik)...
laat mooi die slider fixen want da's aanzienlijk goedkoper... een PG ziet er wel peppi ende kokki uit maar echt onmisbaar...? nee...
(vinnik dan he)...

en de gloednieuw uitziende DX dan?Ik hou van draaien en schuiven![]()

de synth produceerd het gewilde geluid, niet de PG nutuulk...
je kan de JX ook via midi proggen, nog goedkoper!
en de gloednieuw uitziende DX dan?
ik heb de indruk dat je een bepaald droombeeld hebt over bepaalde oude bakken en die je per se moet hebben...

de D-50 kan je dan beter ook niet meer aan denken want daar moet dan ook weer een PG bij...

nou ja als je echt zo'n knoppen freak bent dan zou je juist voor de DX een programmer willen want die heeft echt een shitload aan parameters,dx is uitzondering, maar dat vind ik op zijn manier ook wel weer wat hebben.

nou ja als je echt zo'n knoppen freak bent dan zou je juist voor de DX een programmer willen want die heeft echt een shitload aan parameters, daar is de JX een broekie bij![]()

dan kan je beter voor een JD-800 gaan, die zit aanzienlijk meer in de richting van de D-50...ja maar kost ook al gauw duizend euri, 500 meer en ik heb een prophet 5![]()
ja maar kost ook al gauw duizend euri, 500 meer en ik heb een prophet 5
dan kan je beter voor een JD-800 gaan, die zit aanzienlijk meer in de richting van de D-50...