Hét Algemeen Hardstyleproducer-Topic

@Sytam

heerlijke synth en heerlijke kick dude, alleen de 2de melodielijn ben ik nit echt weg van :D

@BP

klinkt goed, mag alleen wel iets dikker..

@ Systam

Klinkt goed :D
Misschien de volume van de vocal ietsjes harder zette, zit beetje op de achtergrond. :)

Nieuwe VST uitgeprobeerd: Waldorf Largo

Volgens mij kan je deze VST heerlijk als extra layer gebruiken! Klinkt best prima.
Mag nog iets dikker.

@Homeboy: zelf weet ik ook nog niet of ik helemaal weg ben van de 2e melodielijn. Hoewel, hij steeds lekkerder wordt naarmate ik em vaker heb gehoord. Thx voor je comment!
Wanneer horen we weer wat van jouw prachtige creaties?

Kom maar op met reacties op mijn stukje :D

@Sytam

heb ik ook vaak dat ik een synth/melodie niet zo mooi vind tot ik het over een dikke PA set hoor :D
ben benieuwd als de track klaar is...

mijn creaties duurt nog ff, ben een beetje aan het experimenteren met reversed bassdrums haha

Kan iemand mij vertellen welke plugins er goed zijn om vocals te bewerken , ik wil ze een beetje distorted hebben maar Fast dist en Camelphat vind ik niet echt lekker klinken op vocals,

En moeten vocals ook net zo snel gezet worden als het aantal BPM van het nummer ? (zoja , hoe kan dat in FL studio ?)

Alvast bedankt :okdan:

Iemand tips voor de intro?

Wel hele lange intro he? Of bedoel je dat die eerste 40 sec bedoelt zijn voor de dj om te mixen?
In dat geval zou ik wat meer percussieve geluiden doen ipv screeches, is wat makkelijker voor de dj.

De eerste 50sec is gewoon om in te mixen ja
Oke bedankt ik hoor zelf ook dat sommige tracks alleen een clap en wat reb hebben voor in te mixen
Maar dit is toch niet te vol verder?
Ik zal het effe aanpasssen ja

hier weer een nieuwe snippet van mij. ik had feedback gekregen dat het allemaal wel wat knallender en voller kon.
dat is wel aardig gelukt denk ik.
wat vinden julie?:P

Attachments

• kick 25_6 + climax.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 130
Je kick mag wel iets zachter staan
Je melo/lead vind ik verder persoonlijk niet zo lekker,aangezien ik van rauwe hardstyle hou.
Voor de rest klinkt het wel lekker!

Laatst gewijzigd:
@delcone gast ga aub eerst even meer tijd in je muziek steken voor dat je dit gaat posten want ik vind totaal nergens naar klinken luister is een willekeurig nummer en daarna naar die van jou....en kijk zelf of het klinkt :S en als je het verschil niet kan horen stop dan aub

heb even een intro erbij gefixt het loopt nog niet in elkaar over maar dat word allemaal nog gefixt.
ik wou het gewoon even laten horen:D

Attachments

• kick 25 - 6 + intro & climax.mp3
    5,1 MB · Bekeken: 111
Back