Nieuwe track Tales

Lekker geluid, alleen vind ik "zomers" wat anders klinken dan deze track.

Jammer dat de bas zo gezapig blijft, terwijl de rest van de geluiden lekker speels zijn.
Zo'n stukkie vanaf 6:14 klinkt erg lekker en mag van mij het nummer wel vaker breken.

Hoi Ursamajor dankje voor je reactie. Dit is de eerste mix die ik van de track heb gedraait en kan dus nog alle kanten op. De bassline zat ik zelf ook een beetje mee omdat ik hem meer wil laten afwisselen. Goed idee van je om het einde wellicht wat meer onderdeel in de track te geven.
Ik zal eens kijken wat ik ermee kan. Dankje de goede ideeen.

Ik heb op advies van Ursamajor een kleine aanpassing gemaakt als onderbreking in de track. Wie weet maakt het hem beter :-)

Bestand is vrij groot dus helaas kwaliteit maar 128 kbs

Ik vind het best een leuke track. Het is ook echt een "track" :) (je begrijpt wat ik bedoel). Leuke geinige melodie, een beetje tegen het vrolijke aan en dat ben ik niet van je gewend :P
Over het algemeen klinken je tracks meer :duivels:
Leuk eens een iets ander sfeertje in je tracks te horen!

Greetz

Hee Huey

Thanks man voor het luisteren en je feedback over de track. Ik heb hem zelf net ook nog een paar keer beluisterd in de auto en het maakt mij toch echt wel wat vrolijk. Maar smaken verschillen. Krijg zo weinig reacties dat de track blijkbaar niet zo in de smaak valt.

Thanks en weer op naar de volgende. Die wordt weer lekker duister :duivels:

Morge Syntheklaas
Kijk toch nog iemand die de track wel kan waarderen. Ik had die tekst er in gezet omdat ik toch het idee heb dat idm achtige tracks wat minder populair zijn. Das niet erg hoor maar valt wel eens een beetje op.

Thanks voor je feedback natuurlijk. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan aanpassen. Voornu vind ik hem zelf al erg ok klinken.

Fijne dag

Mark

Een lekker klinkende track hoeft niet veel commentaar te krijgen. Misschien dat sommigen er niet zoveel mee kunnen en daarom geen reactie geven. Heb ik ook weleens.

Misschien om de bas nog interessanter te maken, is het misschien leuk om m te moduleren, distorten o.i.d.? Hij is zo netjes en braaf heel het nummer door, terwijl ik de rest van de geluiden lekker brutaal vind.

Ik vind dit nummer erg leuk. Idd de bas mag wat effecten of variatie hebben.

Het lijkt mij denken aan het nummer "Stay with me tonight" van Human League... (tenminste het refrain, als ik meezing krijg ik precies op die maat... maar dat is soms een nadeel als luisteraar, dat je al te veel nummers kent die hier en daar iets van elkaar hebben). Ook is hij naar mijn mening niet "per se" vrolijk.

Maar zeker een lekker nummer om naar te luisteren! :okdan:

Misschien kun je de bas maken uit 2 golfvormen waarvan er 1 gesynct is en die af en toe moduleren alsof het elastiek is? En ook eventueel distorten?
Ik laat mijn fantasie ook maar ff gaan hoor ;)

Back