heb je misschien een voorbeeldje van die handtekening. pdf'je of zo ?
LOL

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb je misschien een voorbeeldje van die handtekening. pdf'je of zo ?

geld dat ook voor "minimoog"?offtopic:
vervang "909" door "vrouw" in deze thread![]()
:
ik zou kiezen voor de goed klinkende, soepeler spelende minimoog, ipv het minder muzikale "pupke"

een synth waar de flarden er bij hangen hebben we het nutuulk ook niet over...als een bak er slecht uitziet kun je er vanuit gaan dat ermee geragd is en dus eerder ontvankelijk is voor storingen...
Zelf ben ik een beetje huiverig geworden voor supermint exemplaartjes. Ten eerste kan je er zeker van zijn dat je er binnen de week op duivelse wijze toch een kras opzet (wat met je afgeragde bakken nooit gebeurt)
typisch inderdaad.. ..en ten tweede heb ik vaker defecten gezien bij apparaten die lang stilgestaan hebben dan apparaten die vaak gebruikt zijn. ....

Oh jawel, het gebeurt ook met afgeragde bakken. Alleen valt zo'n nieuwe kras niet op tussen alle andere die er al zatenTen eerste kan je er zeker van zijn dat je er binnen de week op duivelse wijze toch een kras opzet (wat met je afgeragde bakken nooit gebeurt)

Dat zou heel goe de mijne kunnen zijnWaar is de foto genomen ?

maar da's dan wel een dure kras... een kras die een ander op zijn te verkopen synth heeft zitten kan je veel schelen in je goudstukkenbuidel...Oftewel: ik weet of die kras 'ernstig' is of niet..