een tranceachtige muziekband namaken

Waarom wil je dit uberhaupt? belofte maakt schuld? of je eigen kunnen een beetje overschat? of gewoon voor een habbekrats een orkestband?

zoals ik al aangaf vind ik de orkestband gewoon heel erg gaaf en de maker van de band vraag er 150 euro voor en dat vind ik te duur voor 1 liedje
dus daarom zou ik hem graag namaken ;)

Pay peanuts, get monkeys. Waarom zou iemand anders z'n tijd goedkoper zijn - zeker als die eerst alles van nul af moeten doen omdat ze over 't algemeen volstrekt andere dingen maken?

ik zeg tog niet dat ze het moeten doen ,
ik vraag of er mischien een leuk project voor iemand in zou zitten ;)

Op zich is 150,- ook weer niet zo duur voor een orkestband.
Je moet het zo zien dat je er zelf geen tijd in hoeft te stoppen.

Als je het zelf wil doen betekent dat uitzoeken en puzzelen. Dan gaan zoeken naar de geluiden en vervolgens daadwerkelijk in elkaar zetten. En dan nog masteren. Kost je een flink aantal uren. Buiten het feit dat je het ook nog moet kunnen.

In dat kader gezien is 150,- niet zo veel.
We moeten een beetje af van de insteek dat alles maar gratis moet kunnen.

Probeer hier een bedrag te noemen waarvoor je het wil laten maken door een forumlid. Maar dat zal geen 25,- of zoiets zijn. (denk ik)

Succes ermee in elk geval en ga het op z'n minst proberen om zelf te doen.

Paul

Probeer hier een bedrag te noemen waarvoor je het wil laten maken door een forumlid. Maar dat zal geen 25,- of zoiets zijn. (denk ik)

Succes ermee in elk geval en ga het op z'n minst proberen om zelf te doen.

Paul

ik zal zeggen laat iemand zelf maar een mooi prijsje zeggen ?

Ik heb eens even zitten googles op het maken van een orkestband, maar
150,- is een heel normale, zelfs redelijk goedkope, prijs.

Ik zou daarom niet verder zoeken en gewoon die 150,- ophoesten voor de originele band, want wellicht zitten daar de koortjes ook al bij. Wil je die er namelijk ook bij dan red je het niet voor 150,-

Paul

Back