roetsj Ouwe rot Lid sinds 17 Maart 2007 Berichten 549 Locatie Provincie Gelderland 11 augustus 2010 #1 Leuke studio met wat classics! /www.youtube.com/watch?v=UvDO8wUIyA8&playnext=1&videos=jK7-hrT0DcY
Chinetti Fortune favors the bold Lid sinds 31 december 2002 Berichten 3.235 11 augustus 2010 #2 Opmerkelijk, de muziekstijlen die de revu passeren zou ik eerder van iemand met een hoop gekraakte vst's verwachten...
Opmerkelijk, de muziekstijlen die de revu passeren zou ik eerder van iemand met een hoop gekraakte vst's verwachten...
liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 12 augustus 2010 #3 soms denk ik echt dat ik al elk youtube filmpje heb gezien. Jongens help me eens aan een vriendin
Analogman Gedeactiveerd account Lid sinds 14 mei 2010 Berichten 1.457 Locatie niet 13 augustus 2010 #4 wat een k*t muziek zeg. blaaaargggg HERRIE!!
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.798 Locatie G'chem 13 augustus 2010 #5 Chinetti schreef: Opmerkelijk, de muziekstijlen die de revu passeren zou ik eerder van iemand met een hoop gekraakte vst's verwachten... Zie meer... Analogman schreef: wat een k*t muziek zeg. blaaaargggg HERRIE!! Zie meer... Tja, tis natuurlijk geen vrijkaartje voor succes, zo'n mooie studio.
Chinetti schreef: Opmerkelijk, de muziekstijlen die de revu passeren zou ik eerder van iemand met een hoop gekraakte vst's verwachten... Zie meer... Analogman schreef: wat een k*t muziek zeg. blaaaargggg HERRIE!! Zie meer... Tja, tis natuurlijk geen vrijkaartje voor succes, zo'n mooie studio.