DJ Hellfish 18-04-03

Construkt

Stamgast
DJ hellfish is weer in het land en komt vrijdag de 18e bij ons zijn draaikunsten vertonen.

Attachments

• flyer hellfish small.jpg
    flyer hellfish small.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 142
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No boots with white laces? Dacht dat dat soort volk sowieso niet komt?

vet maar te veel rechts volk vin ik ook nie heel relax
dacht ook dat die typkes hier nie op afkwamen!

ik dacht dat daar juist van die berbers op afkwamen
maja we gaan het zien.................

nou dat valt dus wel tegen de laatste jaar volgens mij :(

anyway dat word stampen vrijdag ehehehehe

Ja degene die de flyer heeft gemaakt was een keer op een feestje in "het paard" in den haag
waar hellfish ook draaide en daar bestond de ene helft van het publiek uit tekno people en
de andere helft uit nazi's. En dat waren echt zeer extreem rechtse mensen met van die foute kruizen om
nek en die gasten liepen toen ook zwaar arelax te doen.
Vandaar dat ie het even op de flyer heeft gezet.

Van mij hoefde het niet zo op de flyer want er wordt maar in beperkte kringen geflyert enzo dus voor
dat soort publiek hoeven we niet zo bang te zijn.

Maar goed we gaan er weer een vet feest van maken, ons 1ste legale feest(legalize niet meegerekend).

Tot vrijdag

Tja het feest is ondertussen wel redelijk bekend op internet, maar niet onder de echte 'mongolen' heb ik het idee. De volgende dag is er ook wat in de Fun, Producer draait dan, ik weet niet in hoeverre dat er invloed op zal hebben....ik ga waarschijnlijk naar allebei.

me too egehehe

construkt >>> pfff das echt irrie dan ja hoorde dat dat feest idd echt erg was :'( stelletje wankers :@

valt me wel op dat er het laatste jaar wel regelmatig groepjes "skins"te vinden zijn op illegale feesten,
maar die doen vaak wel relaxt (mijn ervaring dan)

Ideaal! Voor sommige mensen zal de post zaterdag wat later komen vrees ik :walker:

Alhoewel, tot hoe laat duurt het?

is het redelijk te vinden de locatie ??

misschien dat de bussen niet meer rijden wanneer wij aankomen in amsterdam met de trein vandaar

Het is niet echt lopend te bereiken geloof ik. Er staat nachtbus op de flyer dus dat zal wel lukken. Maar als het moet zal ik wel ff route uitleggen (misschien kan je het wel lopend bereiken hoor maar zal wel ff aan broer vragen die kent amsterdam 10 keer beter)

Het is legaal dus we kunnen niet tot s'middags doorgaan.
Het duurt tot een uur of 5 en als de mensen van de AMP studio's
de muziek trekken dan mogen we wel wat langer doorgaan.
Ik zal hellfish voor de latere mensen wel wat later proberen te laten optreden.

En er rijd dus een nachtbus welke lijn staat op de flyer

heb ff op 9292ov.nl gekeken en met de stadsbuslijn 23 is het ongeveer een half uur zegt die dus het lijkt me idd niet echt te lopen (vanuit amsterdam centraal dan)

hmm ff kijken of op andere stations het makkelijker bereikbaar is :P

Back