DJ Hellfish 18-04-03

geen gabbers iig!!! :(

'Hallo daar zijn we weer' :)

De nachtbus (79) vertrekt om het half uur dus dat is mooi (behalve tussen 3 en 4 uur snachts, dan gaat ie maar 1 keer)
zie hier voor info
http://www.gvb.nl/ovproducten/nachtlijn/79.htm

Die bus 59 vertrekt ook om het half uur (tot 12 uur snachts), geloof dat je moet uitstappen op Azartplein.
Zal vanavond wel ff navragen aan broer
Nu nog iemand zien te vinden die mee wilt gaan :(

Heel gruwelijk dit feessie!! Ben nieuw hier en vrijdag zekers ook aanwezig (Endonyx bedankt voor de tip)

SvV>>> Ik kom ook uit Purmerend!

Quid-Pro-Quo welkom!

Volgens mij zit je ook op het MOH forum toch? Je nick komt bekend voor :)
Was jij ook degene die vorig jaar dat feest aankondigde in de kern (in mei) Was leuk feestje trouwnes :)

Ja dat was ik idd. Maareh...wie ben jij dan as ik vragen mag??

Op moh? ben niet echt actief daaro. Kom er alleen maar om ff te kijken of er nog wat interessants te lezen is.

Hoeft nie per se op MOH te zijn, maar wie je in t echt in Purmerend bent. Misschien kennen we elkaar vaag ergens van of kennen we dezelfde mensen, je weet maar nooit.

Als je niemand vind om mee naar A'dam te gaan vrijdag laat t dan maar weten, dan ga je toch met ons mee!

Laterzz

Volgens mij praten we beetje langs elkaar heen nu :)
Neej heb eigenlijk geen vrienden meer die van hardcore houden (ja 1 maar die is totaal niet bekend met de muziek)
Maarja ik heet Sander van vuuren mocht je het wat zeggen. Ben postbode in heel de purmer (kon me herinneren dat je daar woonde) dus misschien wel is tegengekomen.

Thanks voor de aanbieding, ik laat het je nog wel weten (als je het nog goed vind tenminste)

Nee, nu vinnik t nie meer goed hoor ;) :D

Ik ken ech veel Sanders in P'end maar jou niet volges mij !

C Ya

;)

Zou best kunnen ja, vroeger op de basisschool zaten er ook 3 sanders in mijn klas. Dus best wennen als je op de middelbare school komt en je wordt voor het eerst bij je voornaam genoemd. Maar we raken te veel off topic denk ik, moet ook werken nu (ja mocht wat later beginnen :( anders was ik nu al klaar) Spreek je!

hoppa dat word flammen vanavond :D

Zekurzzz !! :dj: scratchactz by a fish from hell

Ik zit nu op mijn werk een zeer inspirerernd mixje van E de Cologne te luisteren :dj:

Tot vanavond!

joow dat was een lekker vaag feestje met flinke boenke boenke muziek en een ontspannen relaxt sfeertje :okdan:

wie zijn er eigenlijk allemaal van hier geweest? (heb alleen maar bikkel gezien)

Was er ook, heb nog een beetje rondgelopen af en toe, dacht da ik jou wel zou herkennen. Heb je wel es op een foto zien staan, maareh nie duzz. Ik (hoofdschuddend, mn benen moesten nog heel blijvuh voor vanaaf) had een vaag gekleurd Hilfiger overhemd met ruitjes aan, was zo´n beetje de enige daar die dr zo bijliep. Ook nog wel wat gappies gezien en voornamelijk alternatief volk. Mn plaatsgenoot SvV bennik ook nie tegengekomen, onbewust misschien(?).

Vond het volume niet zo best, pas na drieen schroefde Hellfish t ff op. Draaide trouwens super die gozer. Veel bekende plaatjes. Ook die Brian Fury kon trouwes heel goed draaien. Was wel kewl feessie, we zijn om iets over half vijf zo´n beetje vertrokken, vanavond weer lekkur beuken.

Weet iemand trouwes tot hoe laat ze zijn doorgegaan? Hellfish draaide iig al een half uur langer dan gepland! Had zo t vermoeden dat ze best nog wel wat uurtjes langer door wilden gaan.

eej dan weet ik wie je bent en ik heb misschien wel 2 uur een meter van je af gestaan hahahahaha, ik was die dikke kerel met een blauw petje met rode klep en een zwarte t-shirt waar men of steel p staat ehehe

Whahaha, serieus man ja dan hebbik je idd wel gezien bij die ene box geloof ik. Een maat waar ik mee was die vroeg me of dat shirt van je van de Men of Steel (Paul + Neophyte) was, maar toen legde ik m uit dat Man of Steel ook wel de bijnaam is van Superman. :D

Ik zal vanavond ff opletten of ik je weer zie!
Laturz

Het was weer een mooi feessie! Producer in de Hemkade was ook dik in orde!

Back