OB12 op MP

200 Euro?!?!??!?!? :stupid :stupid :stupid
Werkelijk waar ongelooflijk :{

Jammer dat ik ook echt geen plek ervoor heb =(

De advertentie bestaat niet of is zojuist verwijderd.

iemand het mailadres te pakken gekregen?

advertentie is al verwijderd blijkbaar, zal iemand geweest zijn die niet wou betalen zekers

Die advertentie stond er gisteren ook al op en is ook toen verwijderd. Waarschijnlijk gewoon weer iemand die niet wou betalen voor het plaatsen van de advertentie.

En terecht. (betalen is voor mietjes)

Morgen dus gewoon weer kijken. :)

Obi Twelve Kenobi

Obi Twelve Kenobi

Tsja, ik had wel trek in een obi voor 200 euro, dus dat heb ik ook geboden.
Als de verkoper (startbod 183) echt serieus is zien we wel verder..

tot die tijd... :koffie:

best wel zielig wil je geld voor je synth vangen maar geen eens een paar euro betalen
dan moet deze persoon hem lekker ergens anders aanbieden ipv op marktplaats

Origineel geplaatst door mono-poly
best wel zielig wil je geld voor je synth vangen maar geen eens een paar euro betalen

Zeer informatief ! :okdan:

Origineel geplaatst door mono-poly
Bijvoorbeeld op ebay.... Daar is het immers ook niet gratis, maar daar verkoop je het wel! :)

Je kan het natuurlijk ook aanbieden via 2dehands.nl of via interface.nl

Volgens mij lukt het dan ook wel om je spullen te verkopen. En als dat niet lukt, dan kan je het alsnog op marktplaats proberen.

ob 12

ob 12

en nog een ob12
na al die verhalen over de F@cking presets die zuigen,....!!!
volgens mij ist best een fijn synthjes va,...
geen nordl ook geen virus
maar een viscount met nog niet eens de obie colors ,......

- in holland voor 550.- wil zelfs ruilen
tegen een juno kan je nagaan
wie o wie
http://www.sonicstate.com/class/class_single.cfm?adid=58653&age=14&

Origineel geplaatst door BananaWorld
Je kan het natuurlijk ook aanbieden via 2dehands.nl of via interface.nl

Volgens mij lukt het dan ook wel om je spullen te verkopen. En als dat niet lukt, dan kan je het alsnog op marktplaats proberen.

...ik vraag me af...waar zou nou DE plaats op internet zijn om een synth te verkopen.....

Ik heb ook een keer de OB12 beluisterd bij iemand die 'm goedkoop wilde verkopen.

Bij die synth was het alleen zo dat, wanneer je de LFO de pulsewidth liet moduleren, dan er dan een gigantische elektronische piep hoorbaar was. Hij was totaal onbruikbaar voor het maken van 'normale' geluiden. Als dit geen productiefout was... dan kan ik me goed voorstellen waarom deze synth niks waard is.

Op Mp moet je 6 Euro betalen als je het produkt voor meer als 200 Euro aanbiedt.
Vandaar dat je heel veel te koop ziet staan onder de 200 Euro, terwijl ze er wel meer voor willen vangen. Wat gebeurt er nu als iemand meer biedt dan 200 Euro en je hebt niet betaald voor de advertentie dan wordt ie verwijderd. Best slim van Markplaats. Ik vind het al een service dat je voor 6 Euro een advertentie kan plaatsen ie een groot bereik heeft. Logisch toch dat ze er wat aan willen verdienen. Mp is trouwens van de Kringloopwinkel HET GOED

Sommige mensen zijn te krenterig om te betalen voor een advertentie.

Groet Erik

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Ik heb ook een keer de OB12 beluisterd bij iemand die 'm goedkoop wilde verkopen.

Bij die synth was het alleen zo dat, wanneer je de LFO de pulsewidth liet moduleren, dan er dan een gigantische elektronische piep hoorbaar was. Hij was totaal onbruikbaar voor het maken van 'normale' geluiden. Als dit geen productiefout was... dan kan ik me goed voorstellen waarom deze synth niks waard is.

Er is een update geweest van de OB-12 hij is daarvoor zelfs nog eens opnieuw gereviewed door de SOS, die er toen wel zeer over te spreken was, zeker voor het geld. Er is maar een andere synth, ook een Oberheim die ook een 2e kans kreeg van SOS, de OB Mx.

Back