Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door justin
Timo Maas.
* Protools & logic audio platinum.
* Mackie 32analoge mixdesk met 24channel extension.
* dp mac.
* Genelec & NS10 monitors.
* lots of plugins and synths.
Origineel geplaatst door cloudman
Helaas kan ik de link niet terugvinden, maar de gearlist van phats 'n small was veel kleiner! die hebben hun disco hit "turn around" gemaakt met een atari st 1040, een sampler, en dan nog een paar kleinigheden als ik mij nie vergis!!! al bij al een studio van beneden de 1000 eypo.
Origineel geplaatst door cloudman
hmm, ben een beetje teleurgesteld door Thomas en Guy... ik had gehoopt dat ze hun ding met veel minder materiaal konden doen dan zo'n hoop spullen. Dat is ook mogelijk volgens mij. alleen, het principe van "homework" vervalt dan een beetje: een paar schooljongens die briljante muziek maken in hun kamer met wat bijeen gesprokkelde gear...
Origineel geplaatst door justin
Timo Maas.
* Protools & logic audio platinum.
* Mackie 32analoge mixdesk met 24channel extension.
* dp mac.
* Genelec & NS10 monitors.
* lots of plugins and synths.
Origineel geplaatst door boestaman
Ik kan niet geloven dat Timo Maas het hier alleen meedoet. Zeker niet het nummer met Kellis. Dat klinkt zo dik. Misschien in een andere studio het mixen gedaan of een goede mastering.

Ik kan niet geloven dat Timo Maas het hier alleen meedoet. Zeker niet het nummer met Kellis. Dat klinkt zo dik. Misschien in een andere studio het mixen gedaan of een goede mastering.
Origineel geplaatst door smackos
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Bahamut
en dat geldt ook voor z'n muziek: www.namlook.de
nu ook al een samenwerking met Speedy J zie ik: http://music.hyperreal.org/labels/fax/info/pp-nmlk.html
wat een vage CD omschrijving, wat had die schrijver op zeg?![]()
Origineel geplaatst door sublib
Gearlist van chemical brothers
http://www.planet-dust.net/remix.htm
Betreft overigens ook een artikel uit Remix Magazine. Onderaan het interview staat het 'gearlijst

Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz
protools + DSP kaartje ... heb je al aardige plugins hé ... neem de de Virus Powercore enzow ...
Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz
protools + DSP kaartje ... heb je al aardige plugins hé ... neem de de Virus Powercore enzow ...
Ik zou het heel knap vinden als jij zo'n sound kan krijgen met deze spullen.
Misschien doe ik toch iets verkeerd.