Ik heb een tijdje geleden het programma Griff Pocket Studio gedownload (demo). Ziet er allemaal leuk uit, werkt redelijk (wel wat omslachtig) en kan ruim voldoende. Je hebt een sampler, een synth, een sequencer etc...
Het is alleen allemaal erg zwaar, of een iPaq 3970 met 64Mb moet niet toereikend zijn maar dan kan het pakket beter nog een tijdje terug de motteballen in.
Het performed dus niet helemaal top als je meerdere instrumenten wil gebruiken.
Ik zou wat meer simpels willen. Dus gewoon simpele sounds (piano, trompet... drukmkit etc... standaard GM bankje dus) met een sequencertje.
Heeft een iPaq eigenlijk een ingebouwde soundchip met klanken zoals een geluidskaart voor de PC?
Gewoon als muzikaal kladblokje voor onderweg.
Als iemand zoiets weet... please let me know!

Het is alleen allemaal erg zwaar, of een iPaq 3970 met 64Mb moet niet toereikend zijn maar dan kan het pakket beter nog een tijdje terug de motteballen in.
Het performed dus niet helemaal top als je meerdere instrumenten wil gebruiken.
Ik zou wat meer simpels willen. Dus gewoon simpele sounds (piano, trompet... drukmkit etc... standaard GM bankje dus) met een sequencertje.
Heeft een iPaq eigenlijk een ingebouwde soundchip met klanken zoals een geluidskaart voor de PC?
Gewoon als muzikaal kladblokje voor onderweg.
Als iemand zoiets weet... please let me know!

) en je moet idd niet teveel hoge eisen stellen aan aantal tracks e.d. Maar juist als schetsblok vind ik 'm persoonlijk prima werken. Interface is wel even wennen vond ik, maar kan er nu aardig mee uit de voeten.
Mocht ik iets tegenkomen, dan post ik het hier ook.