Virus Ti2 probleem

Dj Izzy

Nieuwkomer
Dag allen,

Misschien kunnen jullie mij met het volgende probleem helpen.

Een tijd geleden heb ik een TI2 aanfeschaft, aangesloten en deed het meteen vanaf het begin prima.

Na een tijdje niet gebruikt te hebben, wilde ik er weer mee aan de slag gaan, maar kreeg er helaas geen geluid meer uit.

Alles opnieuw geïnstalleerd (drivers ed), andere kabels geprobeerd, niets werkte.

Nu had ik m'n pc 's avonds uitgezet en 's morgens weer aan en toen deed ie het ineens wel weer.

Wederom de pc die dag daarna uitgezet en sindsdien krijg ik er weer geen geluid uit.

Heb het verkooppunt gebeld, die me vertelde hier met Access contact over op te nemen.

Kort samengevat, ik zie dat de software met de hardware communiceert, maar helaas no sound.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Wat meer info over hoe je de Virus aangesloten hebt is wel handig denk ik.

Gebruik je de VirusControl plugin? Heb je misschien USB outputs geselecteert? Ik lees dat je kabels gebruikt, dan denk ik dat je audiokabels bedoelt, dan moet je dus de normale outputs selecteren in de plugin.

Gegroetst,

Spok!

Mijn excuses. Dat had ik er inderdaad niet bij vermeld. De TI2 is usb aangesloten (niet op een hub) dus in principe zou ie via usb full intergrated zijn.

Je Ti2 is opzekers nog niet full integrated, dj izzy. Je krijgt er niet eens geluid uit.

Maar gebruik je de viruscontrol plugin? Wat zijn je outputs binnen de plugin?

Probleem Virus Ti

Probleem Virus Ti

Ik gebruik idd de plugin voor de aansturing. Ik heb even een screenshot gemaakt van de patch utility.

Attachments

• Virus TI2.jpg
    Virus TI2.jpg
    21,9 KB · Bekeken: 97
Echt wat je noemt een miniatuur, ik kan het niet lezen.

Komt er wel geluid ut andere plugins?

Ik zie idd dat de afbeelding te klein is uitgevallen.

En mijn andere plugins werken allemaal prima.

Ik zal de afbeelding even groter maken.

Back