Disco track demo2

Zoals het "hoort".
Disco is ten slotte zwarte muziek die later verkracht is door de niet "zwarten"

N.B.
Ik spreek zwart met alle respect uit. Geen enkele bedoeling om te discrimineren. Verre van.

Paul

PFFFFF...... wat een onzin zin.

Ben achter gekomen dat de guitar opgenomen in mono, omgezet was in stereo reverb duh
Dus ik heb de guitars aangepast, shaker is wat zachter in de mix.
Intro is aangepast.
Strings aangepast, niet helemaal ok vindt ik.

Ik post de nieuwe mix later op soundcloud

Laatst gewijzigd:
PFFFFF...... wat een onzin zin.

Ik heb helaas al te vaak op een forum meegemaakt dat dingen op papier anders lijken dan je ze bedoelt. Niet alleen hier, maar ook op andere fora waarop ik actief ben. Ik heb dus maar liever dat iemand iets een onzin en overdreven toelichting vindt, dan dat een opmerking totaal verkeerd wordt uitgelegd.

Iemand die dat vindt snapt in elk geval de oorspronkelijke opmerking en dit is dus alleen maar positief. Daarmee zeg ik niet dat iemand die de opmerking op voorhand anders inschat negatief is, het zal in de meeste gevallen liggen aan de opmerking zelf die gewoon dan niet goed genoeg was.

Kun je ook uitleggen waarom je het een onzin zin vindt en wat vind je vervolgens van mijn reden om dat te doen.

Paul

Lekker hoor! Intro vind ik iets minder disco.. maar als alles samenkomt is het heerlijk disco..

Tekst vind ik wat voor de hand liggend.. maar ach.. als je een dagje radio luistert.. is dat erg vaak het geval..

goede track, kan em meerdere keren achter elkaar luisteren zonder dat ie begint te vervelen.

Back