liquidthrust
Onverbloemd
Waarom bieden mensen op voorhand op Ebay ook al zijn er nog 5 dagen te gaan voor de eindtijd. Ik bedoel ben je achterlijk? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je gaat vandaag op vakantie naar een locatie zonder internet en komt pas over 6 dagen terug, maar wil toch meebieden?

Wat is de reden om pas laat te bieden? Als er bieders zijn die al geboden hebben, dan moet je er toch overheen. En je weet toch hoeveel je uiteindelijk wilt betalen? Volgens mij maakt het helemaal niets uit...Waarom bieden mensen op voorhand op Ebay ook al zijn er nog 5 dagen te gaan voor de eindtijd. Ik bedoel ben je achterlijk?![]()
Auctionsniper?
Auctionsniper?
Dan weet je toch met 90 procent zekerheid dat je overboden word?

wat maakt 't uit of je 2 weken voor het aflopen je hoogste bod doet of in de laatste seconde?
het hoogste bod wint, niet de laatste bieder.
Automatisch biedsysteem, everybody on the block knows about it! Het kan 3 seconden voor de eindtijd voor je bieden. Maar dan moet je je vertrouwen stellen in het systeem. Ik doe het wel niet meer omdat je soms automatisch geblockt word. Vroeger kon het nog. Maar snipers zijn te populair geworden, en ebay is ervan bewust.
Soms zijn er 4 automatische bieders, en dan staan er op het eindresultaat 2 winnende bieders met elk pak 50 euro (gebeurt allemaal op de nano seconde hoor). Want je kan nooit handmatig drie seconden op voorhand bieden en dan zie je meteen welke automatische bieders zijn, zij die met een 2/3/4 seconden biedtijd bieden.