Ebay en hersencellen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je schrijft iets dat al tig keer eerder is gezegd.
En nu val ik ook in herhaling... :D

Ah zo, ik zat mijn eigen posts al uit te pluizen maar je doelde op wat anderen hadden gepost. :)

Mijn laatste ebay-overwinning verliep zo :
- Huidig bod 560 euro. (ingeschatte waarde van het verkochte ongeveer 900 euro)
- 1 uur voor einde van de bieding de kopers uit hun hol gelokt door een automatisch bod teplaatsen van 800, gevolg ..."roefel-roefel" ... volautomatisch meteen huidig bod naar 802,5 door een andere automatische bieder.
- mijn nieuw automatisch bod ingetypt op 911 euro, maar nog niet bevestigd.
- met de vinger boven de "enter" toets 5 seconden voor het einde gedrukt... gewonnen met 903 euro.
(in die laatste seconden moet je het geluk hebben dat in het automatisch wisselen van hoogste bieder juist op jou valt)

Als een ander 30 seconden ervoor een bod van € 930 had geplaatst (autobod, max € 230), het systeem zet hem dan op € 1 hoger dan het huidige bod, en jij bied 5 sec. voor het einde je € 911, klapt hij er een seconde later gewoon overheen met € 912. En je weet niet wat zijn max bod is (€ 930), dus dit 5 sec. voor het einde bieden kan idd goed lukken, maar is geen enkele garantie. Ook niet als die ander niet eens meer achter zijn PC zit, maar het al een uur geleden gedaan heeft.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back