Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar natuurlijk...@6trak: De envelope kan toch ook de VCO moduleren?

Effe wat anders:
Ik heb geen PG800 voor mijn JX8p, en zit te denken om daar een Behringer BCR-2000 voor in de plaats te kopen.
Ik heb hem niet nodig om andere synths aan te sturen, dus zou ik de BCR het beste via MIDI aan de JX8p moeten koppelen? Ik wil de JX nog wel via Cubase kunnen sequencen namelijk. Of zou het beter zijn om de BCR in CUbase als controller te gebruiken? Ik gebruik een ouwe versie van Cubase (VST/32), en JA ik heb de manual gelezen hehe.
Graag wat gebruikers ervaringen aub!
thanks guys
S.
Ja, reuze leuk, maar kan iemand mij hier mee helpen?![]()
Dat tekeningentje wat je laat zien is dus een HPF. DE hoge frequenties blijven en de lage zijn weg.
Dat tekeningentje wat je laat zien is dus een HPF. DE hoge frequenties blijven en de lage zijn weg.

nee, het hoog is niet het bovenste maar het rechter gedeelte van de grafiek, zo dus:Dus zoeits? (Cutoff)
![]()
nee, het hoog is niet het bovenste maar het rechter gedeelte van de grafiek, zo dus:
![]()
dit is overigens geen HPF maar een LPF grafiek (laagdoorlaat filter)
Gaap. slok koffie, komt die: Je hebt 2 filters in je JX8p namelijk een Lowpassfilter en een highpassfilter,
De HPF heeft alleen maar 1 knopje, namelijk die schakelaar. Dus geen schuifjes enzo. Je kan dus niet zo gek veel doen met je HPF
De LPF heeft veel meer opties, namelijk schuiven voor Cutoff en Resonance, en zelfs schuifen om hem te laten moduleren door de ENV of LFO (die eronder).
Een Midpassfilter heb je niet. er zijn wel BandPassFilters maar die zitten niet op jou JX8P