Heerlijk!!!!!! Knap man!
Hahaha, dankjewel! Met dit nummer heb ik begin dit jaar de Synthforum contest gewonnen
Ik ben er nog steeds een beetje beduusd van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk!!!!!! Knap man!
Tijd om aan je inzending voor dit jaar te beginnen!Ik ben er nog steeds een beetje beduusd van.
goeie nummers hierzo !!
keep em coming
ik doe ook alvast gezellig mee
https://soundcloud.com/theevaporizer/slackerzdub
goeie nummers hierzo !!
keep em coming
ik doe ook alvast gezellig mee
.
Klinkt nice! Ik probeer ook wel is wat Gussie Clarke te maken, maar meer van de 87-90 periode. Daar smul ik namelijk van. Die snares!

Ook groot fan van Gussie uit die periode. Zijn ook wereldwijd fikse mainstream hits geworden. Hoe hij die snares mixed is master. Hier een mooi filmpje van een wat oudere Gussie in zijn studio. Lekker beetje schuiven op Rumours.

Gisteren de melodica weer eens uit de kast gehaald en de Wise Words Riddim als inspiratie gebruikt.
M1, single shot drums, een downfiltered mt-40 bas en de melodica.

He, geinig! Jos is een oude vriend van me! Daar heb ik in de jaren 80 van de vorige eeuw ook nog reggae mee gemaakt.Deze net gemixt

Inderdaad, ik moet aan de bak! De afgelopen jaren was ik vooral bezig met mijn favorite gear: de soldeerbout. Dat is de tragiek van de synth DIY-er: al solderend denkt hij: als dit af is ga ik eindelijk mooie muziek maken. Maar als het dan af is dan zit hij alweer tot aan zijn oren in een nieuw soldeerproject verwikkeld.Tijd om aan je inzending voor dit jaar te beginnen!
Ook nog een stukje MT-40 Tempo Riddim. Alle sounds weer MT-40 met een paar samples van Mad Cobra.
https://soundcloud.com/holypeyote-696343237/mt-40-tempo-riddim
Het zijn nog kleine stukjes, maar goed veel selectors gooien ook elke minuut een andere tune van een riddim op
Dan gaan we nu over naar het weeroverzicht van vandaag; Het wordt de warmste 12 september ooit: maak een stukje reggae!
wow,niet verwacht dat er zo'n vette bas uit zo'n casio mt-40 zou komen - lekkere digidub !

. Volgende week maar weer eens wat synth based muziek gaan maken.
. Verder Xpand voor de piano en de orgels. Single shot drums en een trombone sample. Beetje efteling Indische waterlelie vibe